رئال مادرید بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

با شروع نیمه دوم، شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند بازی بهتری ارائه بدهند و تنها ۱۵ دقیقه پس از شروع نیمه، وینیسیوس جونیور دروازه لیورپول را باز کرد

تیم فوتبال رئال مادرید، با تک‌گل دقیقه ۵۹ وینیسیوس جونیور، لیورپول را شکست داد و برای چهاردهمین مرتبه برنده لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بامداد یک‌شنبه هشتم خرداد به میزبانی ورزشگاه «استاد دو فرانس» پاریس، به دلیل ورود بدون بلیط شماری از هواداران تیم لیورپول و درگیری با پلیس فرانسه با ۳۶ دقیقه تاخیر شروع شد.

هرچند در نیمه نخست بازی، بازیکنان لیورپول چند موقعیت خوب گل‌‌زنی داشتند؛ اما در نهایت دروازه رئالی‌ها بسته بماند.

با شروع نیمه دوم، شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند بازی بهتری ارائه داند و تنها ۱۵ دقیقه پس از شروع نیمه دوم وینیسیوس جونیور توانست دروازه لیورپول را باز کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بازی امشب، کورتوا بارها توانست در برابر ضربه‌های محمد صلاح و سایر بازیکنان لیورپول، واکنش‌های دیدنی داشته باشد.

صلاح، مهاجم لیورپول، در دقیقه ۶۴ با یک شوت خطرناک دروازه رئال را تهدید کرد؛ اما بار دیگر کوتوآ توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود رئال به پایان رسید و ناکامی لیورپولی‌ها در برابر رئالی‌ها بار دیگر تکرار شد.

لیورپولی‌ها در چهار سال گذشته، سه بار دیگر هم در برابر رئال مادرید دیدار داشتند. مهم‌ترین این دیدارهای فینال سال ۲۰۱۸  شهر کی‌یف بود که در آن دیدار هم رئالی‌ها توانستند سه بر یک لیورپول را شکست دهند.

بیشتر از فوتبال