مه‌لقا جابری در مهمانی جوایز کن ۲۰۲۲

مه‌لقا جابری، کار مدلینگ خود را از سنین پایین و در نوجوانی آغاز کرد

جشنواره امسال کن، میزبان پرافتخارترین و پرآوازه‌ترین ستارگان جهان بوده است تا روی فرش قرمز آن بدرخشند.

در میان تمام ستارگان دنیای سینما و مد، مه‌لقا جابری، یکی از مدل‌های زیبا و مشهور ایرانی نیز حضور پر رنگی در هفتادوپنجمین مهمانی جوایز فیلم کن در مقابل دوربین عکاسان داشت.

مه‌لقا جابری، مدل ایرانی اهل اصفهان، که سال‌هاست نامش به‌عنوان یکی از مدل‌های بین‌المللی برای نشان‌های تجاری شناخته‌شده، با حضور در جشنواره کن امسال برای دومین سال متوالی روی فرش قرمز این مراسم باشکوه پا گذاشت.

این مدل ۳۲ ساله ایرانی که سابقه درخشش روی فرش قرمز بهترین جشنواره‌های دنیای سینما و مد را دارد، برای اکران فیلم «تاپ گان: ماوریک» با هنرمندی جنیفر کانلی و تام کروز بود که در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ حضور پیدا کرد.

سلیقه مه‌لقا جابری در نوع پوشش و آرایش منحصر به فردش در این جشنواره، تحسین همگان را به دنبال داشت: او در نخستین روز حضورش در مراسم کن امسال، لباس شب بلند و بدون آستینی با طراحی ایمان العجلان پوشیده و دلفریبی ظاهرش را با جواهرات لوکس شوپارد کامل کرده بود. او موهای بلندش را دم اسبی بسته و بخش‌هایی از چتری موها را در دو طرف صورتش فر داده بود. آرایش خنثی این مدل چشم‌عسلی را که شباهت زیادی به آیشواریا رای، بازیگر هندی، دارد، ماریا اسدی (آرایشگر ایرانی افراد مشهور) و شارلوت تیلبری (آرایشگر و تولیدکننده لوازم آرایشی اهل بریتانیا) انجام داده بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مدل جوان ساکن کالیفرنیا که ثروتی بالغ بر دو میلیون دلار دارد، در روز دوم حضور خود در جشنواره جهانی فیلم در کن فرانسه، پیراهن بی‌اندازه زیبایی به طراحی رامی کادی به تن داشت و موهایش را با پیچ‌های آبشاری روی شانه‌هایش ریخته بود. جواهرات پر زرق و برق او برای این روز، گوشواره‌های بلند و دستبند ظریف آنیماه بودند که روی پوست سبزه این مدل ایرانی درخشش ویژه‌ای داشتند.

مه‌لقا جابری، کار مدلینگ خود را از سنین پایین و در نوجوانی آغاز کرد و بعد از مهاجرت به آمریکا به همراه خانواده، توانست شغل مورد علاقه‌اش را به‌طور حرفه‌ای ادامه دهد. او پیش از این در جولای سال ۲۰۲۱ و برای اکران فیلم «گزارش فرانسوی» به‌کارگردانی وس اندرسون بود که روی فرش قرمز کن قدم زد.

از دیگر جشنواره‌های مهمی که میزبان حضور این مدل مشهور ایرانی بوده‌اند، می‌توان به هفتادوهشتمین جشنواره فیلم ونیز در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در ایتالیا اشاره کرد. مه‌لقا برای فرش قرمز فیلم فرانسوی Les Choses Humaines با بازی بی‌نظیر شارلوت گَنسبور در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

بیشتر از زندگی