دختر الویس پریسلی می‌گوید مرگ پسرش زندگی‌اش را ویران کرد

پسر ۲۷ ساله لیزا ماری به دلیل شباهت بی‌اندازه به پدربزرگش مشهور بود

«جدال با این اندوه هولناک مرا کاملا در خود فرو برده است» - Instagram/lisampresley

لیزا ماری پریسلی، تنها فرزند الویس پریسلی، هنرمند فقید «راک‌اندرول»، روز شنبه، ۱۴ مه ۲۰۲۲، در یادداشتی اینستاگرامی به یاد فرزند از دست رفته‌اش متنی طولانی به اشتراک گذاشت.

بنجامین کیو، پسر ۲۷ ساله لیزا ماری، که به دلیل شباهت بی‌اندازه به پدربزرگش مشهور بود، در ژوئیه سال ۲۰۲۰  اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

دختر ۵۴ ساله پادشاه راک، در یادداشت اینستاگرامی‌اش نوشت: «مدتی طولانی است که یادداشتی به اشتراک نگذاشته‌ام، چون در اندوه درگذشت پسرم سوگوارم و چیز زیادی برای گفتن نیست. جدال با این اندوه هولناک که قلب و روح مرا به‌کلی نابود و به هیچ بدل کرد، مرا کاملا در خود فرو برده است. جز سه فرزند دیگرم، هیچ چیز دیگری نمی‌تواند وقت و توجه مرا به خود جلب کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیام لیزا ماری با پوستری از فیلم باز لورمن، کارگردان استرالیایی، به ‌نام «الویس» همراه بود که در آن آستین باتلر، بازیگر ۳۰ ساله آمریکایی، نقش الویس پریسلی را بازی می‌کند. لیزا در ادامه آن فیلم را اثری «نفیس» توصیف کرد و گفت که پیش از اکران آن در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲، تاکنون ۲ بار فیلم را دیده است و اگر باتلر نتواند برای بازی در این نقش برنده جایزه اسکار شود، «سر به بیابان خواهد گذاشت». 

او سپس چنین ادامه داد: «آستین باتلر قلب و روح پدرم را به زیبایی ترسیم کرده است. از نظر من حقیر، بازی او بی‌نظیر است و بالاخره ایفای نقش الویس ]بعد از آنکه بسیاری آن را ایفا کردند[ در نهایت احترام و دقت انجام گرفته است. با تماشای این فیلم زیبا می‌توانید عشق، اهمیت، و احترام نابی که باز برای پدرم قائل است، احساس کنید و شاهد باشید. این فیلم، همان چیزی است که من و فرزندانم و فرزندان آن‌ها می‌توانیم همیشه به آن مفتخر باشیم.» 

لیزا ماری در ادامه از علاقه و اشتیاق فراوانی گفت که دختر ۳۲ ساله‌اش، رایلی کیو، و فرزندان دوقلوی دیگرش، فینلی و هارپر لاکوود ۱۳ ساله، به این فیلم نشان داده‌اند: «چیز دیگری که مرا به گریه انداخت، دیدن رایلی، هارپر، و فینلی بعد از تماشای فیلم بود که هر سه آشکارا و به بهترین شکل ممکن تحت تاثیر قرار گرفته بودند و به پدربزرگشان و میراث او- طوری که من هرگز تجربه نکرده بودم- افتخار می‌کردند. صد حیف که پسرم نیست تا این فیلم را ببیند. مطمئنم عاشقش می‌شد.»

بنجامین در یک مهمانی دوستانه با حضور دوست‌دخترش بود که جان خود را با شلیک مستقیم تفنگ به خودش، گرفت. بر اساس برخی گزارش‌ها، تنها نوه پسری الویس پریسلی، با شلیک به سینه‌اش جان سپرد و طبق گفته برخی دیگر، او اسلحه را در دهان خود گذاشته و شلیک کرده است. 

سه ماه پس از مرگ بنجامین، او را در کنار پدربزرگش و چند تن دیگر از اعضای خانواده، در گورستان گریسلند به خاک سپردند.

بیشتر از زندگی