سفرهای تابستانی در اروپا با بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان

ساخت «اعجوبه دریا» بیش از ۳ سال زمان برد

شرکت صاحب این کشتی اداره ۹ خط از ۲۰ خط بزرگ سفرهای دریایی جهان را در اختیار دارد - Twitter/RoyalCaribbean

بزرگ‌ترین کشتی تفریحی جهان، روز ۱۵ مه، سفرهای تابستانی‌اش را از بارسلون آغاز کرد.

«اعجوبه دریا» که متعلق به شرکت رویال کارائیب است، زنجیره سفرهای هفت‌شبه‌اش (در هر شهر، یک شب توقف) را از پایتخت کاتالونیا و رم آغاز کرد و در منتخبی از شهرهای زیبا و محبوب اروپا توقف دارد: فلورانس ایتالیا، ناپل و کاپری، پروانس فرانسه و مالاگای اسپانیا.

این کشتی کلاس اوسیس با بلندای بیش از ۱۸ عرشه، دارای ۳۶۲ متر طول و بیش از ۲۳۷ هزار تن وزن ناخالص است. کشتی غول‌پیکر «اعجوبه دریا» می‌تواند شش هزار و ۹۸۸ مهمان و دو هزار و ۳۰۰ خدمه را در خود جای دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ساخت این کشتی مسافرتی بیش از ۳ سال به طول انجامیده و دارای هشت تفریحگاه مختلف است، ازجمله یک پارک مرکزی که مسافران می‌توانند بیش از ۲۰ هزار درخت طبیعی در آنجا بیابند. گیاهان از یک سر عرشه تا سر دیگر را می‌پوشانند.

خانواده‌هایی که به دنبال تجربه‌ای شگفت انگیز از یک سفر دریایی تفریحی در بهترین شهرهای جهان بوده‌اند، آپارتمان‌های خانوادگی‌ که گنجایش ۱۰ نفر را دارد، رزرو کردند. این آپارتمان‌ها دارای سالن سینما، کارائوکه، تنیس روی میز و لوازم دیگرند.

بخش تفریحگاه چوبی کشتی، جایی پر هیجان برای خانواده‌ها با امکان‌های فراوان است؛ از چرخ‌وفلک دست‌ساز گرفته تا بیش از ۴۰ رستوران، کافه و سالن‌های استراحت تا مسافران بتوانند آنجا از تنوع غذاها و نوشیدنی‌های رنگارنگ لذت ببرند.

همچنین مسافران می‌توانند از امکانات ویژه رویال کارائیب که در چندین کشتی این شرکت به‌طور مشترک یافت می‌شود، ازجمله زیپ‌لاین و بلندترین سرسره آبی در دریا استفاده کنند.

سرگرمی‌های تابستانی کشتی «اعجوبه» به همین‌جا ختم نمی‌شود و مسافران می‌توانند شاهد اجرای بیش از ۱۰۰ هنرمند و ورزشکار حرفه‌ای، ازجمله نخستین تیم زنان بندباز باشند.

موقعیت فعلی این کشتی با طول ۳۵ در‌صد و پهنای ۱۲۷ درصد بیشتر از کشتی تایتانیک، دریای مدیترانه غربی و با سرعت ۲۲ کیلومتر در ساعت به طرف پالما ده مایورکا، مرکز جزایر بالئارس اسپانیا، در حرکت است.

شرکت رویال کارائیب، حالا دارای پنج کشتی بزرگ جهان، ازجمله «اعجوبه دریا» است و همچنین اداره ۹ خط از ۲۰ خط بزرگ سفرهای دریایی جهان را در اختیار دارد.

بیشتر از سفر