بی‌توجهی شاهزاده ویلیام به تشریفات دربار یادآور خاطره شاهدخت دایانا است

شاهزاده ویلیام و کیت قوانین نانوشته دربار را زیر پا می‌گذارند

زوج سلطنتی با بازدید از پناهگاه‌ها دیدند که این اماکن چگونه زندگی افراد محروم را تغییر می‌دهند - Jane Barlow/ AFP

شاهزاده ویلیام در حرکتی نادر که خلاف مقررات امنیتی است یک مرد بازنشسته گریان را در آغوش کشید. این نمایش نادر عواطف در ملأ عام بینندگان را به یاد شاهدخت دایانا انداخت که او نیز در شکستن قوانین سخت‌گیرانه دربار علیه تعاملات سلطنتی با مردم ید طولایی داشت.

دوک کمبریج در سفر یک روزه به اسکاتلند در یک حرکت احساسی ویلیام برنز را که پدربزرگ ۲۵ نوه است در آغوش گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک کارشناس سلطنتی می‌گوید که شاهزاده ویلیام هنگامی‌که در سفر به گلاسکو یک مرد بازنشسته به‌شدت منقلب شده را در آغوش گرفت، مقررات سلطنتی را زیر پا گذاشت.

این حرکت بینندگان را به یاد دایانا، مادر فقید ویلیام، انداخت که اغلب مردم را در آغوش می‌گرفت و با آن‌ها تعامل داشت. در گذشته حتی گذاشتن دست بر پشت کسی از سوی یک مقام سلطنتی برای برانگیختن خشم محافظه‌کاران کافی بود.

ماه گذشته نیز شاهزاده ویلیام و کیت زمانی که با تیم سورتمه‌سواری در جامائیکا عکس «سلفی» انداختند هم قانون نانوشته‌ دیگری از قوانین دربار را زیر پا گذاشتند.

زوج سلطنتی در طول سفر خود به اسکاتلند، با بازدید از پناهگاه‌ها توانستند به طور مستقیم ببینند که این اماکن چگونه زندگی افراد محروم یا آسیب‌پذیر، از جمله افرادی که در معرض خطر بی‌خانمانی هستند را تغییر می‌دهند.

طبق قوانین تشریفات سلطنتی ملکه هرگز با کسی با دست‌های پوشیده نشده دست نمی‌دهد. اگر او با شخص دیگری دست بدهد، همیشه دستکش به دست دارد و این یکی از سنت‌هایی است که در طول سلطنتش پذیرفته است.

در آغوش گرفتن مرد سالخورده توسط ویلیام بروز نادری از احساسات واقعی از سوی یک مقام ارشد سلطنتی است و از چهره مرد می‌توان فهمید که این شادی واقعی بود، لحظه‌ای که مطمئناً تا پایان عمرش با او خواهد ماند.

کارشناسان میگویند نمایش عمومی شفقت که ویلیام و کیت در آن پیش‌قدم هستند او به او اجازه خواهد داد تا به یکی از محبوب‌ترین پادشاهان تاریخ تبدیل شود چرا که از زمان شاهدخت دایانا نهاد سلطنت بریتانیا هرگز چنین موجی از عشق را از سوی مردم ندیده است.

بیشتر از زندگی