هیلاریا بالدوین جنسیت هفتمین فرزند خود و الک بالدوین را فاش کرد

هیلاریا می‌خواست این اعلام جنسیت به شکلی متفاوت با موارد قبلی انجام شود

یکی از دلایلی که این زوج نمی‌خواستند جنسیت نوزادش را به‌طور عمومی به اشتراک بگذارند، سیالیت جنسیت بود-Angela Weiss / AFP

هیلاریا بالدوین فاش کرد که او و همسرش الک بالدوین منتظر تولد یک دختر هستند. این زوج در ماه مارس گذشته اعلام کردند که صاحب هفتمین فرزند خود خواهند شد.

روز دوشنبه، نهم ماه مه هیلاریا ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که الک و شش فرزندشان: ماریا لوسیا ۱۴ ماهه، کارمن هشت ساله، رافائل شش ساله، لئوناردو پنج ساله، رومئو سه ساله و ادواردو ۱۹ ماهه را نشان می‌داد که جدیدترین عضو خانواده را که انتظار می‌رود در پاییز به دنیا بیاید نصیحت می‌کردند.

در پایان این ویدئو بچه‌ها می‌گویند چقدر برای ملاقات با خواهرشان هیجان‌زده هستند و هیلاریا و الک نیز می‌گویند که چقدر مشتاق دیدار با دخترشان هستند.

به گفته هیلاریا او می‌خواست این افشای جنسیت به شکلی متفاوت با موارد قبلی انجام شود، چرا که هدف او تمرکز بر این است که کودکش را به یک فرد دوست‌داشتنی و کامل تبدیل کند و چگونه تا جایی که ممکن است زندگی خوبی را برای فرزندش فراهم کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در حساب اینستاگرام خود نوشت: «همیشه برای من جالب و معنادار بود که بفهمم جنسیت کودکم چیست، اما همان‌طور که رشد می‌کنم و یاد می‌گیرم، می‌خواهم این بار کمی متفاوت این کار را انجام دهم. چه چیزی کودک ما را به فردی دوست‌داشتنی و کامل تبدیل می‌کند؟ چه چیزی اهمیت دارد؟ چه چیزی باعث می‌شود آن‌ها احساس دیده شدن و اهمیت داشتن، آزادی و افتخار کنند؟ شاید چیزی نیست که بتوانیم تعریف کنیم.

هیلاریا پیش‌تر گفته بود یکی از دلایلی که در آن زمان نمی‌خواست جنسیت نوزادش را به‌طور عمومی به اشتراک بگذارد، به خاطر مفهوم و سیالیت جنسیت بود. او همچنین خاطرنشان کرد که برای مشاوره در مورد چگونگی ایجاد یک «جهان فراگیر جنسیتی» برای فرزندش از دوستان و همسالان خود راهنمایی خواسته است.

بیشتر از زندگی