بریتنی اسپیرز؛ آزاد، عاشق و باردار

بریتنی اسپیرز با اعلام خبر بارداری از «راز مگوی» زنان گله کرد

 اسپیرز ماه‌ها بود که درباره تمایل خود برای داشتن فرزندی دیگر صحبت می‌کرد-VALERIE MACON / AFP

خبرهای خوش برای طرفداران بریتنی اسپیرز همچنان ادامه دارد. این خواننده مشهور آمریکایی هم آزاد است، هم عاشق و هم باردار.

بریتنی اسپیرز بالاخره دارد صاحب فرزند دیگری می‌شود. پس از یک سال پر فراز و نشیب در ۲۰۲۱ که طی آن این خواننده مشهور پاپ از محدودیت‌های «تحت نظر قیم بودن» رها شد، اسپیرز در ۱۱ آوریل از طریق اینستاگرام اعلام کرد که در انتظار سومین فرزندش است؛ اولین فرزندش از سام اصغری.

اسپیرز که از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن خبرها با طرفدارانش استفاده می‌کند برای چندمین بار اشاراتی کرد که به نظر می‌رسد او و اصغری مخفیانه با هم ازدواج کرده باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 بریتنی در اینستاگرام خود نوشت: «من خیلی وزن کم کردم تا به سفر مائویی خود بروم فقط برای اینکه دوباره این وزن را به دست بیاورم... فکر کردم خدایا... شکمم چی شده؟»

او با اشاره به سختی‌های بارداری‌های قبلی‌اش نوشت: «وقتی من قبلا باردار بودم افسردگی بارداری داشتم… باید بگویم کاملاً وحشتناک است… آن موقع زن‌ها در مورد آن صحبت نمی‌کردند… بعضی‌ها این را خطرناک می‌دانستند که زنی با نوزادی در درونش این‌طور شکایت کند… اما اکنون زنان هر روز درباره آن حرف می‌زنند… خدا را شکر که ما دیگر مجبور نیستیم آن درد را مثل یک راز مگو پیش خودمان نگه داریم.»

 اسپیرز ماه‌ها بود که درباره تمایل خود برای داشتن فرزندی دیگر صحبت می‌کرد، اگرچه او ادعا می‌کرد که قوانین ترتیبات قانونی و ماجرای داشتن سرپرست و قیم او این امر را ناممکن ساخته است. او در سخنرانی جنجالی خود در دادگاه لس‌آنجلس در ژوئن ۲۰۲۱، گفت که پدرش، جیمی اسپیرز و گروهش با استفاده از داشتن سرپرستی او به او اجازه نمی‌دهند «ازدواج کند و بچه‌دار شود».

او در دادگاه گفت: «من می‌خواهم بتوانم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم. آن‌ها نمی‌خواهند که من بچه‌دار شوم، نمی‌خواهند که بچه دیگری داشته باشم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sam Asghari (@samasghari)

این صحبت‌ها شدت بیشتری به اعتراضات جنبش در همان زمان پرطرفدار «بریتنی را آزاد کنید» داد و در عرض چند هفته به نظر می‌رسید که تحت قیمومیت بودن بریتنی قطع خواهد شد.

اسپیرز و اصغری خیلی زود در سپتامبر ۲۰۲۱ نامزدی خود را اعلام کردند. این خبر خوب مدت کوتاهی پس‌ازآن منتشر شد که پدر اسپیرز اسنادی را برای پایان دادن به نقش خود به عنوان قیم و سرپرست دخترش ثبت کرد.

پس از ۱۳ سال تحت سرپرستی قانونی بودن، اسپیرز در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ توسط قاضی برندا پنی به طور رسمی از تحت قیمومیت بودن آزاد شد؛ و توانست اختیار امور زندگی‌اش را دوباره به دست بگیرد.

 اسپیرز اولین بار در سال ۲۰۱۶ پس از آشنایی با اصغری در سر صحنه موزیک ویدیوی "Slumber Party" آشنا شد.

 این دو بلافاصله پس از نامزدی خود به شایعات مربوط به بچه‌دار شدنشان دامن زدند؛ اسپیرز بارها در اینستاگرام به «افزودن عضوی جدید به خانواده» اشاره کرد و اصغری به TMZ گفت که برنامه‌های تعطیلات این زوج به «بچه ساختن، یک عالمه بچه ساختن» اختصاص خواهد داشت. تاریخ زایمان اسپیرز هنوز مشخص نیست.

بیشتر از زندگی