یک برزیلی ۱۰۰ ساله با ۸۴ سال کار در یک شرکت رکورد شکست

والتر معتقد است بهترین بخش داشتن یک شغل این است که به شما احساس هدفمندی، تعهد و نظم می‌دهد

 برای والتر، شکستن رکورد گینس یک افتخار و یک امتیاز است. او هرگز تصور نمی‌کرد به این هدف برسد - وب‌سایت رکوردهای گینس

چه مدت است کار می‌کنید؟ پنج سال؟ ۱۰ سال؟ والتر اورتمن برزیلی ۸۴ سال و ۹ روز در یک شرکت کار کرد. این مدت در ۶ ژانویه ۲۰۲۲ تایید شد. اشتیاق، انضباط و تعهدش به او انگیزه داد تا به کاری که دوست دارد، ادامه دهد و در نهایت رکورد رسمی و جهانی گینس برای طولانی‌ترین دوران فعالیت در یک شرکت را به نام خود ثبت کند.

وب‌سایت رکوردهای گینس می‌نویسد: «والتر اورتمن در ۱۷ ژانویه ۱۹۳۸، در ۱۵ سالگی به عنوان دستیار حمل‌ونقل در یک شرکت نساجی در سانتا کاتارینا برزیل شروع به کار کرد. والتر همیشه در مورد یادگیری چیزهای جدید بسیار مشتاق بود. او در بروسک، شهر کوچکی در سانتا کاتارینا برزیل که جمعیت آلمانی زیادی دارد، به دنیا آمد.»

در باران یا آفتاب و در گل‌ولای یا یخبندان، او سرسختانه و با پای برهنه به مدرسه می‌رفت تا درس بخواند و سپس در خانه تمرین کند. او دانش‌آموزی استثنایی با حافظه درخشان بود که به جزئیات توجه داشت؛ اما به دلیل مشکلات مالی، برای کمک به خانواده شروع به کار کرد. او با مادرش برای درخواست کار به کارخانه نساجی رفت و به دلیل تسلط زیاد به زبان آلمانی، استخدام شد. او از آن زمان در همان شرکت کار کرده است.

والتر پس از به دست آوردن اولین موقعیت شغلی خود به عنوان دستیار حمل‌ونقل، مهارت‌های برجسته و تمایلش به یادگیری را نشان داد و همیشه بیش از حد انتظار کار می‌کرد. کمی بعد، او در بخش فروش سمتی گرفت و سپس، یک مدیر فروش موفق شد.

والتر معتقد است که بهترین بخش داشتن یک شغل این است که به شما احساس هدفمندی، تعهد و نظم می‌دهد. او در دهه ۵۰، سفر به سرتاسر کشورش را آغاز کرد و از فرصت ملاقات با مردم از مکان‌ها و فرهنگ‌های مختلف بهره برد. او عاشق این بود که دائما در حرکت باشد و با مشتریانی که با آن‌ها دوست شده بود، روابط خوبی برقرار کند. او در طول ۸۴ سال کار خود تغییرات بسیاری در شرکت، کشور و جهان شاهد بود و در نتیجه دریافت که یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکار همیشه به‌روز بودن و سازگاری با زمینه‌های مختلف است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ۱۹ آوریل ۲۰۲۲، والتر اورتمن ۱۰۰ ساله شد. او صدمین زادروز خود را در جمع همکاران، دوستان و اعضای خانواده‌اش با یک مهمانی فراموش‌نشدنی جشن گرفت. کاریزما، همدلی و انسانیت از او یک رهبر قوی و معنادار ساخته است.

او در سلامت کامل، با وضوح ذهنی و حافظه عالی است. او از زندگی آرام لذت می‌برد و هر روز ورزش می‌کند. در نتیجه توانسته است نشاط و انرژی کافی خود را حفظ کند تا هر روز به سمت مکان موردعلاقه‌اش، یعنی دفتر کارش، رانندگی کند.

او می‌گوید که بهترین توصیه حرفه‌ای که می‌تواند بکند این است که سعی کنید برای یک شرکت خوب و در زمینه‌ای کار کنید که برایتان انگیزه‌بخش باشد.

والتر با ایمان به زندگی در زمان حال، به لحظات به یادماندنی بسیاری دست یافته است.

او در این باره می‌گوید: «من نه برنامه‌ریزی زیادی انجام می‌دهم و نه خیلی به فردا اهمیت می‌دهم. تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهم این است که فردا روز دیگری باشد که در آن از خواب بیدار شوم، بلند شوم و ورزش کنم و سر کار بروم؛ شما باید در زمان حال زندگی کنید. نه گذشته یا آینده. اینجا و اکنون مهم است. پس بیایید برویم سر کار!»

 برای والتر، شکستن رکورد گینس یک افتخار و یک امتیاز است. او هرگز تصور نمی‌کرد که به این هدف برسد.

بیشتر از جهان