اندی ماری با زحمت زیاد کامرون نوری را شکست داد

او به یک‌چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد چین راه یافت

اندی ماری در مسابقات چین، اکتبر 2019. LEO RAMIREZ / AFP

اندی ماری زحمت زیادی کشید تا بتواند با شکست دادن هم‌وطن‌اش کامرون نوری در دور دوم مسابقات تنیس آزاد چین برای نخستین بار پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی به یک‌چهارم نهایی مسابقه‌ای راه یابد.

اندی ماری که دو بار قهرمان ویمبلدون شده است و اوایل امسال برای روکش‌سازی مفصل لگن تحت عمل جراحی قرار گرفته بود در مسابقه‌ای در پکن که تنها هشت دقیقه کمتر از سه ساعت طول کشید با نتیجه‌ی۷-۶(۶) ۶-۷(۴) ۶-۱  پیروز شد تا تدوام بازگشت به آمادگی را به نمایش بگذارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماری که بارقه‌هایی از ضربات خود را به نمایش گذاشته بود، ضرباتی که او را به صدر رتبه‌بندی‌هایی جهانی رسانده بود به علت خستگی ناشی از شکست دادن ماتئو برتینی(راه‌یافته به نیمه‌نهایی مسابقات تنیس آزاد ایالات متحده) در روز قبل باید زحمت زیادی می‌کشید.

ماری ۳۲ ساله در نبرد تنگاتنگ ست نخست فرمان بازی را در دست گرفت و در وقت اضافه با زحمت زیاد به پیروزی رسید اما هیجان در همین جا خاتمه نیافت.

با توجه به آن که ماری خسته شده بود هم‌وطنش تلافی کرد و در بازی ششم ست دوم ۴ به ۲ پیش افتاد تا بازی را به نفع خودش پیش ببرد.

اما ماری سه بازی را به سرعت و پشت سر هم برد تا ست را در دومین وقت اضافه از آن خود کند.

اما نوری در ادامه ۳ به صفر پیش افتاد و ماری نتوانست جبران کند و ۷ به ۴ این ست را واگذار کرد.

ماری که قهرمانی تنیس دونفره المپیک را در کارنامه دارد ست سوم را با نیروی تازه‌ای آغاز کرد و با گرفتن دو بازی با امتیاز سرویس و یک بریک در بین آن‌ها شادی کرد و هرگز پس ننشست. ماری در این ست برای بار دوم بریک کرد تا با پیروزی دو بازی فاصله داشته باشد. البته نوری نیز سرانجام بریک کرد تا نتیجه ۵ به ۱ شود ولی فقط پیروزی اجتناب‌ناپذیر حریف را به تأخیر انداخت.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از ورزش