مگوایر با تهدیدهای بزدلانه تسلیم نمی‌شود

کاپیتان منچستریونایتد به‌رغم دریافت تهدید بمب، مایل نیست تیمش را ترک کند

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد با پیراهن قرمز- Paul ELLIS / AFP

هری مگوایر با وجود دریافت تهدید بمب، حاضر نیست منچستریونایتد را ترک کند. نمایش کاپیتان منچستریونایتد در این فصل با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده و یک فرد ناشناس در روز چهارشنبه او را به ارسال بمب تهدید کرده است.

پلیس روز پنجشنبه سگ‌های ردیاب بمب را به خانه مگوایر فرستاد. مدافع تیم ملی انگلیس با نامزد و دو فرزندش زندگی می‌کند.

یک سخنگوی مگوایر گفت: «مگوایر یک تهدید جدی برای خانه‌اش دریافت کرده است. او آن را به پلیس گزارش داد و آن‌ها در حال بررسی این موضوع‌اند. امنیت خانواده و اطرافیان اولویت شماره ۱ هری است. او به آماده‌سازی عادی خود برای بازی شنبه مقابل آرسنال ادامه می‌دهد.»

در بیانیه پلیس چشایر هم آمده است: «چهارشنبه با پلیس چشایر درباره یک تهدید به بمب در منطقه ویلمسلو تماس گرفته شد. هیچ تخلیه‌ای صورت نگرفت، ولی پلیس برای تمهیدات پیشگیرانه، سگ‌های ردیاب بمب را به آن آدرس فرستاد تا باغ‌ها و اطراف خانه را بگردند. در این جست‌وجو، هیچ مورد مشکوکی پیدا نشد. تحقیقات درباره این تهدید بمب ادامه دارد و هنوز هیچ‌کس در ارتباط با این پرونده دستگیر نشده است.»

یکی از نزدیکان مگوایر درباره واکنش کاپیتان یونایتد، به روزنامه سان گفت: «هری با چنین تهدیدهایی به ترک منچستریونایتد مجبور نخواهد شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او ادامه داد: «اولویت اصلی هری همیشه امنیت خانواده‌اش است ولی او برای مقابله با چنین ماجرایی شخصیت محکمی دارد. به نظر می‌رسد این تهدید از طرف یک هوادار بزدل باشد. اگر این موضوع اثبات شود، یک رسوایی مطلق برای این باشگاه پرافتخار خواهد بود.»

مسعود اوزیل که در زمان حضور در آرسنال با انتقاد‌های زیاد هواداران این تیم لندنی روبه‌رو شد، یکی از بازیکنانی است که به حمایت از مگوایر پرداخت و در توییتر نوشت: «خبر درباره هری مگوایر را خواندم. این ماجرا جنون‌‌آمیز است. فوتبال هرگز اینقدر جدی نیست که بابت آن یک بازیکن و خانواده‌اش را تهدید کرد. من شوکه شدم. گاهی فوتبال بدترین شخصیت انسان‌ها را بروز می‌دهد. امیدوارم تمام این افراد مجازات شوند.»

مگوایر در سال ۲۰۱۹ به مبلغ ۸۰ میلیون پوند از لستر خریده شد و منچستریونایتد امید داشت که این مدافع ملی‌پوش بتواند به خط دفاع سروسامان بدهد، ولی او نمایش پراشتباهی داشت و به‌خصوص در این فصل پایین‌تر از سطح انتظار ظاهر شد. حتی برخی معتقد بودند که او شایسته کاپیتانی منچستریونایتد نیست و بازوبند باید به کریستیانو رونالدو سپرده شود. البته هنوز مشخص نیست که تن‌هاگ، سرمربی فصل آینده یونایتد، به مگوایر برای ترکیب اصلی تیمش اعتماد می‌کند یا نه.

مگوایر اولین بازیکن منچستریونایتد نیست که در این فصل در پرونده‌‌ای امنیتی درگیر می‌شود. از منزل پوگبا هم در ماه فوریه، زمانی که فرزندانش آنجا بودند، سرقت شد. سارقان مدال قهرمانی جهان این هافبک فرانسوی و جواهرات دزدیدند.

از خانه ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی، هم وقتی در ماه ژانویه مقابل برنتفورد بازی می‌کرد، سرقت شده بود.

بیشتر از فوتبال