بریتنی اسپیرز نوشتن خاطراتش را «شفابخش» خواند

اسپیرز این‌بار از طعنه و انتقادات غیرمستقیم پایش را فراتر گذاشت

بریتنی در کتابی که می‌نویسد قرار است همه‌چیز را درباره خانواده و دوستانش فاش کند - Getty Images via AFP

بریتنی اسپیرز که اخیرا خبر انتشار کتاب خاطراتش را داده بود با شوخی درباره اینکه با سام اصغری ازدواج کرده دوباره طرفداران خود را به شدت هیجان‌زده کرد. 

اسپیرز، چند روز قبل درباره نوشتن کتاب خاطراتش خبر داد و آن را «شفابخش» توصیف کرده بود. او این خبر را در قالب آلبومی با سه صفحه عکس‌نوشتار منتشر و بعد از مدت کوتاهی پاک کرد، اما همین‌قدر کافی بود برای آن‌که همه خبرگزاری‌ها، طرفداران، منتقدان، دشمنان و هرکس که به هر دلیل اخبار مربوط به او را دنبال می‌کند، درباره این موضوع آگاه شوند.

درحالی‌که این زوج در تعطیلاتی دور از سروصدا و آرامش‌بخش به سر می‌برند، بریتنی اسپیرز در آخرین پست خود در شبکه‌های اجتماعی سام اصغری را برای چندمین بار «شوهر» خطاب کرد.

بریتنی با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از معشوقش که لباس سفید پوشیده، از وکیلش متیو روزنگارت به خاطر نشان دادن «جادویی‌ترین مکان» به او از زمان پایان یافتن تحت قیمومیت بودنش تشکر کرد.

او درحالی‌که طعنه‌ای هم به خواهرش جیمی لین اسپیرز زد درباره نوشتن کلمه شوهر با حروف بزرگ به شوخی افزود: «من باید حروف بزرگ می‌نوشتم، کاری که خواهرم همیشه در اینستاگرامش انجام داده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بریتنی ادامه داد: «بودن در استراحتگاهی که در آن پاپاراتزی وجود ندارد خیلی ذهن را باز می‌کند... برای اولین بار در زندگی‌ام... من در واقع می‌توانم آن دختری باشم که نمی‌تواند ادای خودداری را دربیاورد و با دیگران در مورد اینکه چطور ازدواج کردم صحبت کنم… بیرون سر شام!!!!»

سخنان او به سرعت توسط طرفدارانی که دسته جمعی به بخش نظرات هجوم آوردند مورد توجه قرار گرفت.

آخرین شایعات ماه گذشته در باره باردار بودن این خواننده بود. او در اوایل ماه به‌طور ناگهانی حساب اینستاگرام خود را حذف کرده بود، اما بازگشتی توفانی داست و باعث شد برخی از طرفداران متقاعد شوند که پست‌های او حاکی از بارداری بریتنی است.

او بلافاصله پس از انتشار تصاویری از شکم خود، فیلمی از شکم یک زن باردار منتشر کرد که باعث شد هواداران فکر کنند اشاره‌ای به بارداری خودش است.

همین چند ماه پیش و فوریه دو هزار و بیست و دو بود که برای اولین بار از منابع رسمی و غیررسمی خبر این‌که بریتنی در حال نوشتن کتابی از خاطرات زندگی‌اش است، به بیرون درز کرد: بنگاه انتشاراتی سیمون و شوستر از قرارداد ۱۵ میلیون‌دلاری برای کتابی گفته بود که پیش‌بینی می‌شد به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.

این قرارداد بعد از کتاب اوباما و همسرش، در ردیف هنگفت‌ترین معامله‌ها قرار می‌گرفت. بریتنی اسپیرز در متنی طولانی، با زبان شفاف و خالی از پنهان‌کاری و طعنه و اشارات غیرمستقیم، درباره نوشتن این کتاب با بیش از ۴۰ میلیون مخاطب ایسنتاگرامی‌اش صحبت کرد.

از ماجرای رابطه با جاستین تیمبرلیک، دوست‌پسر سابقش تا موضوع سرپرستی و کنترل پدرش بر اموال و زندگی شخصی او برای سیزده سال، رفتار دوستان نزدیکش با او و همچنین مادر و خواهرش که درست زمانی که او اجازه خرید یک فنجان قهوه برای خودش نداشته، کتاب خاطرات خودشان را منتشر می‌کردند.

او در ادامه با لحنی تند اما مودبانه به جاستین تیمبرلیک اشاره کرد و او را به سخره گرفت: «می‌توانم تصور کنم که کارهایی که در این کتاب از انجام دادنشان حرف می‌زنم، چقدر بچه‌گانه به‌نظر برسند، اما من در آن زمان خیلی‌خیلی جوان بودم و این‌که حالا بخواهم در موردشان حرف بزنم، مطمئنم به چشم خیلی‌ها بی‌ربط می‌آید و خودم به‌خوبی این را می‌دانم!»

نوامبر سال گذشته بود که بریتنی بعد از سال‌ها توانست از قیمومیت پدرش خارج شود و دوباره کلید املاک خود را به‌دست بگیرد. بریتنی اسپیرز از زمان آزادی از این محدودیت و فشار چند ساله که با حمایت سام اصغری، نامزد ایرانی‌اش، همراه بوده، هرچند وقت یک‌بار با پستی در حساب اینستاگرامش، افراد خانواده‌اش را به باد انتقاد می‌گیرد و حالا طرفداران او در سرتاسر جهان منتظرند تا خاطرات واقعی او را که تابه‌حال سربه‌مهر باقی مانده بود، بخوانند. کتابی که به احتمال زیاد فیلم آن هم ساخته شود.

بیشتر از زندگی