ویل اسمیت ۱۰ سال از شرکت در مراسم اسکار محروم شد

محرومیت ویل اسمیت پس از آن اعلام شد که او در مراسم اسکار به صورت مجری مراسم سیلی زد

آکادمی «موشن پیکچر» که اهدای جوایز اسکار را برعهده دارد، روز جمعه اعلام کرد ویل اسمیت بازیگر آمریکایی به مدت ۱۰ سال از شرکت در مراسم اسکار یا هر مراسم دیگر آکادمی محروم می‌شود.

محرومیت ویل اسمیت پس از آن اعلام شد که او در نود و چهارمین دوره مراسم اسکار، که هفته پیش برگزار شد، روی صحنه رفت و به صورت مجری مراسم سیلی زد.

وی که از شوخی کریس راک مجری برنامه با همسرش خشمگین شده بود به او سیلی زد، اما بعدا وقتی برای دریافت جایزه خود روی صحنه رفت، عذرخواهی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر ۵۳ ساله هالیوود پس آن که آکادمی اسکار با صدور بیانیه‌ای از او خواست ظرف پانزده روز درباره رفتارش توضیح دهد، از آکادمی کناره‌گیری کرد.

ویل اسمیت در بیانیه‌ای رفتارش را «تکان‌دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه» خواند و گفت «من به اعتماد آکادمی خیانت کردم. من دیگر نامزدها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن و تجلیل به خاطر کارهای‌شان محروم کردم.»

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تصمیم امروز آکادمی اسکار پس از جلسه هیئت مدیره برای بررسی نحوه واکنش به رفتار ویل اسمیت اتخاذ شده است.

مشخص نیست که آیا این محرومیت فقط در مورد حضور او در مراسم اعمال خواهد شد، یا می‌تواند مانع نامزد شدن احتمالی او برای دریافت جایزه هم بشود.

بیشتر از فرهنگ و هنر