رئیس‌جمهوری آمریکا میزبان عروسی نوه‌اش در کاخ سفید خواهد شد

نائومی، دختر هانتر بایدن، جشن عروسی خود را در کاخ سفید خواهد گرفت

نائومی به‌عنوان وکیل در واشنگتن مشغول به کار است و نامزد او، دانشجوی ترم آخر دانشکده حقوق در دانشگاه پنسیلوانیا است - USA today twitter

دفتر جیل بایدن، بانوی اول آمریکا،  روز دوشنبه چهارم آوریل اعلام کرد که نائومی بایدن، دختر هانتر بایدن پسر اول رئیس‌جمهوری آمریکا، مراسم عروسی خود را اواخر امسال در آدرس فعلی پدربزرگش برگزار خواهد کرد.

الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات جیل بایدن، در بیانیه‌ای گفت: «رئیس‌جمهوری بایدن و بانوی اول میهمانی عروسی نوه‌شان نائومی بایدن و نامزدش پیتر نیل را در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲ در کاخ سفید برگزار می‌کنند. خانواده رئیس‌جمهوری، زوج عروس و داماد و والدینشان هنوز در مراحل برنامه‌ریزی برای جشن‌های عروسی اند و مشتاقانه منتظر اعلام جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده هستند.»

مشخص نیست که آیا نائومی بایدن ۲۸ ساله با نیل ۲۴ ساله در کاخ سفید یا در مکان دیگری قبل از جشن پذیرایی از میهمانان عروسی ازدواج خواهد کرد.

نائومی به‌عنوان وکیل در واشنگتن مشغول به کار است و نه‌چندان دور از کاخ سفید زندگی می‌کند. نامزد او، دانشجوی ترم آخر دانشکده حقوق در دانشگاه پنسیلوانیا است.

به گفته کاخ سفید، این زوج چهار سال پیش در شهر نیویورک در قرار ملاقاتی که توسط یک دوست مشترک ترتیب داده‌شده بود، ملاقات کردند. نیل در سفری به جکسون هول از نائومی خواستگاری کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هزینه‌های جشن عروسی به‌طور سنتی توسط والدین عروس پوشش داده می‌شود، اگرچه خانواده‌های سایر روسای جمهوری آمریکا نیز از کاخ سفید به این منظور استفاده کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال جنا بوش هاگر، دختر جورج دبلیو بوش، پس از ازدواجش در تگزاس، در سال ۲۰۰۸ یک مهمانی ۶۰۰ نفره در کاخ سفید داشت.

هانتر بایدن، پدر عروس که با ظن کلاه‌برداری مالیاتی و سایر جرایم تحت تحقیقات فدرال است، اخیراً بیش از یک میلیون دلار مالیات پرداخت کرده تا از پیگرد قانونی در امان بماند.

هانتر بایدن بیشتر در مالیبوی کالیفرنیا زندگی می‌کند، جایی که عمارتی را با مبلغ ۲۰ هزار دلار در ماه اجاره کرده است. سرویس مخفی نیز عمارتی را در همان نزدیکی به قیمت ۳۰ هزار دلار اجاره کرده است.

پسر اول رئیس‌جمهوری آمریکا در ماه گذشته با انبوهی از اخبار بد مواجه شده؛ واشنگتن پست و نیویورک تایمز صحت ایمیل‌های مربوط به معاملات تجاری خارجی او را که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۰ گزارش شده بود، تایید کردند.

این ایمیل‌ها نشان می‌دهند که هانتر بایدن میلیون‌ها دلار از کشورهایی که پدرش به عنوان معاون رییس‌جمهوری در آن‌ها نقش داشته است، درآمد داشته است.

گزارش شده که هانتر بایدن برخی از قبوض پدرش را پرداخت کرده و میزان دخالت پدرش در معاملات خارج از کشور او مبهم است.

بیشتر از زندگی