مدل‌های برهنه بدن‌شان را برای صلح روسیه و اوکراین نقاشی کردند

این دو قدم‌زنان برای رهگذران دست تکان می‌دادند و در پس‌زمینه ویدیو هم ترانه «ما کنار اوکراینیم» پخش می‌شد

سوسا پیر ۲۸ ساله و وی‌وی‌اس دایموند ۲۷ ساله، مدل و شخصیت‌های فعال در رسانه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام - nypost twitter

دو مدل برهنه با رنگ‌آمیزی بدن‌شان و پیاده‌روی میان مردم در پارکینگی در فلوریدا، به جنگ بین روسیه و اوکراین اعتراض کردند. 

سوسا پیر ۲۸ ساله و وی‌وی‌اس دایموند ۲۷ ساله، مدل و شخصیت‌های فعال در رسانه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام، با رنگ کردن بدن عریان خودشان به رنگ پرچم‌های روسیه و اوکراین، خواستار صلح بین این دو کشور شدند.

پیر و دایموند که هر دو ساکن شهر پومپانوبیچ در ایالت فلوریدا هستند، درحالی‌که چیز جز شورت‌های نخی به‌تن نداشتند و بدن‌های خود را برای فراخواندن هر دو کشور به صلح رنگ کرده بودند، در پارکینگی در جنوب فلوریدا دست در دست هم پیاده‌روی کردند. 

فیلم این اعتراض دو نفره که خبرگزاری جم‌پرس (Jam Press) با انتشار آن به بیشتر دیده شدنش کمک شایانی کرد، نخست در صفحات اجتماعی این دو شخصیت به اشتراک گذاشته شد و زیر آن نوشته شده بود: «عشق را گسترش دهید، نه جنگ را.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیر با نقاشی‌ای به رنگ‌های سفید، آبی، و قرمز که روی پوست تیره‌اش نمایش پررنگی داشت، پرچم روسیه را نشان می‌داد و دایموند با رنگ‌های زرد و آبی روشن، پرچم اوکراین را به نمایش می‌گذاشت. یکی از دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی اینستاگرام پیر، زیر آن تصویر نوشت: «این کارشان آن‌قدر احساساتی‌ام کرد که دلم می‌خواهد شخصا از آن‌ها تشکر کنم.» 

این دو قدم‌زنان برای رهگذران دست تکان می‌دادند و در پس‌زمینه ویدیو هم ترانه «ما کنار اوکراینیم» پخش می‌شد. 

این کار به مذاق برخی دیگر از مخاطبان خوش نیامده بود: « تلاش غم‌انگیزی برای دیده ‌شدن».

با این همه، بیشتر واکنش‌ها نسبت به این تظاهرات دو نفره و کوتاه مثبت بوده است و مردم این دو زن جوان و جسور را برای تلاش‌شان با هدف آگاهی دادن به مخاطبان درباره مسئله جنگ و صلح روسیه و اوکراین که نتیجه آن حتما بر دیگر نقاط دنیا، به‌ویژه اروپا، تأثیرگذار است، تحسین می‌کنند.

بیشتر از زندگی