شب‌نشینی نوروز در واشنگتن با حضور شاهزاده رضا پهلوی برگزار شد

شب نشینی نوروز امسال به همت اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران در شهر واشنگتن برگزار شد

 هدف این رویداد گرامی‌داشت هنر و فرهنگ و جشن گرفتن عید نوروز با اقداماتی برای پیشبرد اهداف حقوق بشری در ایران بود @NUFDIran

پس از دو سال که جشن‌ها و گردهمایی‌های نوروزی ایرانیان خارج از کشور نیز مانند بسیاری از رویدادهای جهانی، به علت همه‌گیری کرونا متوقف‌شده بود، امسال نوروز در شهرهای مختلف جهان گرامی داشته می‌شود.

شب‌نشینی نوروز امسال به همت اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران در شهر واشنگتن، ایالات‌متحده آمریکا، با مهمانانی از سراسر جهان و حضور شاهزاده رضا پهلوی و همسرش بانو یاسمین پهلوی، برگزار شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سازمان غیرانتفاعی اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران، هدف این رویداد را گرامی‌داشت هنر و فرهنگ و جشن گرفتن عید نوروز با اقداماتی برای پیشبرد اهداف حقوق بشری در ایران اعلام کرد.

این برنامه شامل اجرای موسیقی بابک امینی و حضور هنرمندانی همچون نازنین بنیادی (بازیگر) آرین موید (بازیگر و تهیه‌کننده) بود، و فرصتی تا جامعه ایرانی-آمریکایی، فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی را جشن بگیرند.

نازنین بنیادی با انتشار تصویری از خود در این جشن در صفحه اینستاگرامش نوشت: «چهارشنبه‌سوری مبارک! این عبارت (چهارشنبه‌سوری) به معنای چهارشنبه سرخ است و در آستانه آخرین چهارشنبه قبل از عید نوروز یا سال نو ایرانی جشن گرفته می‌شود. به طور سنتی، ما از روی آتش می‌پریم و می‌گوییم: زردی من از تو، سرخی تو از من، به نشانه راهی برای پشت سر گذاشتن هرگونه بدی در سال گذشته و دعوت مثبت بودن برای سال پیش رو.»

او با ستایش پرچم ایران، وعده داد که تصاویر بیشتری از این جشن را به‌زودی منتشر کند.

بیشتر از جهان