دختر استیو جابز با موسسه مدلینگ قرارداد بست

«ایو» کوچک‌ترین فرزند بنیانگذار فقید اپل و همسرش لورن پل-جابز است

ایو ۲۳ ساله برای معرفی نماینده جدیدش عکس پولارویدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد - Neilson Barnard/AFP

ایو، دختر استیو جابز، اعلام کرد که در حال پیشرفت در حرفه خود به عنوان مدل است و قراردادی با «دی‌ان‌ای مدل منیجمنت» (DNA Model Management) امضا کرده است.

این دختر ۲۳ ساله برای معرفی نماینده جدیدش عکس پولارویدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که در آن از زیر موهای بلوندش با ریشه تیره‌ و فرق وسط باز کرده به دوربین خیره شده بود.

در توضیح عکس صرفا نوشته بود: «حالا dnamodels@ (من‌را) نمایش می‌دهد»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eve Jobs (@evejobs)

«دی‌ان‌ای مدل منیجمنت» در بیانیه‌ای گفت: «دی‌ان‌ای بسیار خوشوقت است که اعلام ‌کند نماینده ایو جابز است. این جوان کالیفرنیایی، سوارکاری حرفه‌ای و فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد است و کمک به او در آغاز فرخنده حرفه مدل بودنش برای ما هیجان‌انگیز است.»

این شرکت مستقر در نیویورک همچنین نماینده مدل‌هایی همچون امیلی راتاکوفسکی و کایا گربر است.

ایو نخستین بار سپتامبر سال گذشته در هفته مد پاریس روی صحنه رفت و در نمایش مد بهار/تابستان ۲۰۲۲ کاپرنی در کنار مدل‌هایی چون جی‌جی حدید و پالوما السسه شرکت کرد.

در دسامبر ۲۰۲۰،  او نخستین کار مدلینگ خود را در کارزار تعطیلات گلاسیه انجام داد که در آن سیدنی سوینی، ستاره یوفوریا (Euphoria) و نائومی اسمالز که در مسابقه درگ روپال (RuPaul’s Drag Race) شرکت کرده بود، نیز حضور داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایو اخیرا در ردیف اول نمایش لویی ویتون در هفته مد پاریس در کنار دیگر افراد مشهور از جمله جولین مور، اما استون، سارا پالسن، و کلویی گریس مورتز به‌چشم خورد.

این فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد را همچنین به استعداد در اسب‌سواری می‌شناسند و «هورس اسپورت» (Horse Sport) به او رتبه پنجمین اسب‌سوار برتر جهان در رده سنی زیر ۲۵ سال را داده است.

او کوچک‌ترین فرزند بنیانگذار فقید اپل و همسرش لورن پل-جابز است و خواهر و برادری به نام‌های ارین ۲۶ ساله و رید ۳۰ ساله دارد.

جابز که در سال ۲۰۱۱  در سن ۵۶ سالگی درگذشت، از همسر سابق خود، کریسان برنان، نیز دختری ۴۳ ساله به نام لیزا برنان-جابز دارد.

ایو سال گذشته در مصاحبه با هورس اسپورت گفت: «چون آدم حساسی هستم، خیلی چیزها را در خودم می‌ریزم و وقتی خراب‌کاری می‌کنم، چه در زندگی چه در سوارکاری، از دست خودم ناراحت می‌شوم.»

«یاد می‌گیرم که همه خراب‌کاری می‌کنند، و این در واقع اجتناب‌ناپذیر است، و ایرادی ندارد. و در ثانی می‌توان از همه چیزی یاد گرفت. مطلقا از هرکس.»

© The Independent

بیشتر از زندگی