دردسر پیش از ال‌کلاسیکو؛ دو مصدوم برای رئال مادرید

رئال مادرید با کسب این پیروزی ۶۶ امتیازی شد

کریم بنزما با ۲۲ گل و ۱۰ پاس گل، در این فصل از رقابت‌های لالیگا در صدر قرار دارد- JAIME REINA / AFP

در آخرین دیدار هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگا در اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در خارج از خانه به مصاف مایورکا رفت و موفق شد سه بر هیچ به پیروزی برسد؛ اما این پیروزی برای آن‌ها سنگین تمام شد، چرا که رودریگو و کریم بنزما زمین مسابقه را با مصدومیت ترک کردند.

در نیمه نخست، دو تیم موقعیت‌های بسیار زیادی را روی دروازه‌ها خلق کردند که هیچ‌یک به گل تبدیل نشد. مادریدی‌ها برای بیشتر کردن فاصله امتیازی‌ خود با تیم دوم جدول، سویا، به سه امتیاز کامل این مسابقه احتیاج داشتند و برد مقابل پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان روحیه مضاعفی به بازیکنان این تیم داده بود.

در نیمه دوم، رئال کار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۵۵ مسابقه این وینیسیوس، مهاجم برزیلی مادریدی‌ها، بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. بنزما در به ثمر رسیدن این گل نیز نقش اصلی را بازی کرد و پاس او باعث شد تا گل اول به‌آسانی شکل بگیرد.

در دقیقه ۶۹، روی یک درگیری سر تصاحب توپ، رودریگو، بازیکن رئال، به‌شدت آسیب دید و درحالی‌که توان بیرون رفتن از زمین را نداشت، با کمک کادر پزشکی تیم، به‌زحمت از زمین خارج و به رختکن انتقال داده شد تا اولین غایب احتمالی ال‌کلاسیکو مشخص شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رئال در ادامه بازی، به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه ۷۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد و بنزما بازهم برای رئال گلزنی کرد؛ اما این پایان کار برای رئال مادرید و بنزما نبود و او موفق شد در دقیقه ۸۲، گل دوم خودش، یعنی گل سوم رئال را به ثمر برساند تا در این فصل از رقابت‌های لالیگا با ۲۲ گل در صدر قرار بگیرد. بنزما همچنین با ۱۰ پاس گل در رقابت‌های این فصل در صدر قرار دارد.

او در دقیقه ۸۴ به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ساق پای چپ مجبور به ترک زمین شد و نگرانی کارلتو و هواداران این تیم را پیش از دیدار مقابل بارسلونا بیشتر کرد. در ادامه مسابقه، اتفاق خاصی رخ نداد و رئال مادرید موفق شد در پایان، سه بر هیچ پیروز این مسابقه باشد و اختلاف خود با تیم دوم جدول را به ۱۰ امتیاز افزایش دهد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید، پس از پایان بازی، از مصدومیت دو بازیکن اصلی تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: «واقعا جای نگرانی دارد؛ چون رودریگو در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد و بنزما هم بهترین بازیکن ما و بهترین بازیکن این فصل از رقابت‌های لالیگا است و نداشتن او در بازی ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا ما را به مشکل خواهد انداخت. در دو روز آینده باید منتظر باشیم تا کادر پزشکی تیم، جواب نهایی خود درمورد این دو بازیکن را به ما بدهد.»

کارلتو همچنین در مورد قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها گفت: «ما نمی‌توانیم از پیش خودمان را قهرمان فرض کنیم و دوست ندارم اتفاق فینال لیگ قهرمانان زمانی که در میلان بودم و سه بر هیچ از لیورپول پیش بودیم، دوباره برایم تکرار شود.»

رئال مادرید با کسب این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و با حاشیه امنیت ۱۰ امتیازی نسبت‌به تیم دوم جدول، سویا، جای خود در رده نخست را مستحکم‌تر کرد.

بیشتر از فوتبال