آرسنال با هدایت آرتتا آماده‌تر از همیشه است

آرسنال بازی مقابل لستر را از همان دقایق ابتدایی هجومی آغاز کرد و نشان داد که برای برد در این مسابقه انگیزه بسیار بالایی دارد

تیم فوتبال آرسنال روز چهارشنبه در دیداری حساس، به مصاف لیورپول می‌رود - Glyn KIRK / AFP

تیم فوتبال آرسنال در جریان هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، موفق شد در ورزشگاه خانگی خود در لندن، تیم لسترسیتی را دو بر هیچ مغلوب کند و روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

بدون شک آرسنال در این هفته‌ها یکی از بی حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلستان است که تنها هدفش در این فصل قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

آرسنال بازی مقابل لستر را از همان دقایق ابتدایی هجومی آغاز کرد و نشان داد که برای برد در این مسابقه انگیزه بسیار بالایی دارد. توماس پارتی، هافبک آرسنال، خیلی زود و در دقیقه ۱۱، توپچی‌ها را به گل رساند و ضربه سر او روی ارسال کرنر به زیبایی به دروازه تیم مهمان وارد شد.

پس از دریافت گل، لستر جریان بازی را در دست گرفت و شاگردان برندان راجرز دو بار فرصت داشتند نتیجه مسابقه را به تساوی بکشانند که با درخشش آرون رمزدیل، دروازه‌بان جوان آرسنال، دروازه تیم میزبان بسته ماند و توپچی‌ها نیمه نخست را با همان تک‌گل به پایان بردند.

حملات آرسنالی‌ها در نیمه دوم نیز از همان دقایق ابتدایی شروع شد و در دقیقه ۵۸، برخورد توپ به دست مدافع لستر یک ضربه پنالتی برای آرسنال مهیا کرد و لاکازت موفق شد گل دوم آرسنال را به ثمر برساند. در ادامه هم، آرسنال مسابقه را به‌خوبی اداره کرد و درنهایت این بازی با نتیجه دو بر هیچ به سود قرمزهای لندن به پایان رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نتایج فوق‌العاده آرسنال در این هفته‌ها آن‌ها را در بالای جدول و بین چهار تیم قرار داده است. این هشتمین برد آرسنال در ۱۰ مسابقه اخیر است و آن‌ها در این ۱۰ مسابقه، فقط یک بار شکست خورده‌اند. پنج پیروزی متوالی پیش از بازی حساس مقابل لیورپول آن‌ها را در شرایط روحی بسیار خوبی قرار داده و تیمی که فصل را با ناکامی‌های زیادی آغاز کرد و سرمربی‌اش هم در خطر اخراج قرار داشت، حالا یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر در این فصل از رقابت‌ها شده است.

آرتتا نیز از عملکرد تیمش پس از پایان بازی رضایت کامل داشت و گفت: «مهم‌ترین چیز برای ما در این روزها ثبات است. این چیزی است که همه مربیان به دنبال آن‌اند و خوشحالم که در اینجای فصل به این هدف رسیده‌ایم. این بازی برای ما تمام شده است و حالا باید به فکر بازی حساس مقابل لیورپول باشیم. بدون‌شک این بازی در سطحی متفاوت‌تر برگزار خواهد شد و ما باید خودمان را برای این بازی مهیا کنیم و برای پیروزی در این مسابقه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.»

تیم فوتبال آرسنال روز چهارشنبه در دیداری حساس، به مصاف لیورپول می‌رود و آرتتا امیدوار است باخت چهار-هیچ بازی رفت را جبران بکند.

توپچی‌ها با برد مقابل لستر ۵۱ امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر از منچستریونایتد، در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. این در حالی است که آن‌ها نسبت به دیگر تیم‌ها سه بازی کمتر انجام داده‌اند و در صورت پیروزی در بازهای عقب‌افتاده، می‌توانند به جایگاه سومی نیز فکر کنند.

بیشتر از فوتبال