احتمال توقف قرارداد لباس ورزشی لیورپول با نایکی 

سخنگوی لیورپول اقامه دعوی علیه این باشگاه را تایید کرد

Alberto PIZZOLI / AFP - لباس تیم لیورپول

قرارداد لباس ورزشی لیورپول با نایکی برای آینده، ممکن است توسط نیوبالانس، عرضه‌کننده فعلی لباس ورزشی این تیم، متوقف شود چرا که این شرکت علیه باشگاه ورزشی لیورپول اقامه دعوی کرده است.

از قرار معلوم تیم قهرمان اروپا در شرف امضای قراردادی با نایکی بوده است که در صورت نهایی شدن به رکوردی در تاریخ این باشگاه انگلیسی تبدیل می‌شد.

این همکاری به احتمال زیاد رقیب پرسودترین قرارداد لباس ورزشی لیگ برتر انگلستان خواهد شد که در حال حاضر قرارداد ۷۵ میلیون دلاری سالانه منچستر یونایتد با آدیداس است که برای یک دهه به طول انجامیده است.

با این وجود، این قرارداد پرسود می‌تواند توسط نیوبالانس متوقف شود که ادعا می‌کند پیشنهادی همتای پیشنهاد نایکی داده است و به همین خاطر به بندی در قرارداد فعلی خود با لیورپول استناد می‌کند که در صورت پیشنهادی برابر، لیورپول را متعهد به وفاداری به مفاد قرارداد می‌کند.

نیوبالانس در بیانیه‌ای به مجله ورزشی اتلتیک گفت: «در راستای مفاد قرارداد خویش، ما پیشنهادی برابر با پیشنهاد نایکی داده‌ایم. به‌عنوان بخشی از تمدید سالانه قرارداد، باشگاه لیورپول بعضی از مفاد آن را مورد سوال قرار داده است و ما از دادگاه خواسته‌ایم با بررسی قرارداد، موارد ابهام را روشن کند. هم ما و هم باشگاه لیورپول مایلیم مشکلات قراردادی را هرچه زودتر حل کنیم و بر تسریع روند رسیدگی در دادگاه توافق کرده‌ایم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سخنگوی لیورپول هم در بیانیه‌ای اقامه دعوی توسط نیوبالانس علیه این باشگاه را تایید کرد.

بعد از قهرمانی در فصل گذشته جام قهرمانان اروپا و به دست آوردن عنوانی ارزشمند، می‌توان ادعا کرد لیورپول اکنون در قوی‌ترین موقعیت تجاری خود قرار دارد.

تیم یورگن کلاپ فصل جاری را هم به خوبی آغاز کرده است و هر شش بازی آغازین لیگ را برده است تا با اختلاف پنج امتیازی صدرنشین جدول باشد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از ورزش