ریحانا و مرزهایی که هر روز جابه‌جا می‌کند

لباس بارداری او یک تلنگر به وسواس فرهنگ‌عامه نسبت به اندام باریک زنانه است

ریحانا؛«درخشنده‌ترین مادر باردار و پرتو واقعی نور در یک روز تاریک» -instagram.com/ririgalbadd

ریحانا خبر بارداری‌اش را با انتشار تصاویری از شکم برآمده‌اش که با آبشاری از جواهرات طلا و سنگ‌های قیمتی زینت داده شده بود، اعلام کرد.

حضور ریحانا در هفته مد پاریس که در سایه جنگ اکراین و روسیه فضایی ویژه داشت، لحظه‌ای از شادی خالص بود. تیم بلانکس، منتقد باسابقه مد، ریحانا را به عنوان «درخشنده‌ترین مادر باردار و پرتو واقعی نور در یک روز تاریک» توصیف کرد.

در یک ماهی که «ملکه باربادوس» حاملگی خود را با ژست گرفتن برای عکاس پاپاراتزی مایلز دیگز در خیابانی برفی نیویورک با کت صورتی کلاسیک قدیمی اعلام کرد ریحانا بارها مرزهای لباس بارداری را جابه‌جا کرد و انتظار جامعه از نحوه پوشش و رفتار زنان باردار در انظار عمومی را به چالش کشید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by R I H A N N A (@ririgalbadd)

ریحانا یک کت اسطوخودوس کرکی روی یک تاپ مشکی در نمایش گوچی و یک لباس کوتاه چرم هلویی در نمایش آف-وایت پوشید.

رفتارهای جسورانه در لباس پوشیدن را می‌توان از طریق مد بارداری بیانسه، ردیابی کرد. این خواننده اولین بارداری خود را در سال ۲۰۱۱ در مراسم جوایز موسیقی ویدیوی MTV در زمان اجرا بر روی صحنه و با باز کردن دکمه‌های کت خود و چرخاندن به تماشاگران فاش کرد.

زمانی که بیانسه در سال ۲۰۱۷ دوقلو باردار شد، برآمدگی شکم خود را در یک تصویر به‌یادماندنی در مقابل یک درخت گل با حریری که به نرمی بر روی شانه‌هایش فرود آمده بود، عیان کرد و رکورد بیشترین پسند در شبکه اجتماعی اینستاگرام را شکست.

ریحانا در مورد زندگی خصوصی خود بسیار حساس و رازدار است. او یک سال کامل در لندن زندگی کرد بدون اینکه پاپاراتزی ها خبردار شوند.

نمایش بارداری او و تمام جلوه‌گری‌هایش حساب‌شده است. او در یک مصاحبه گفت: «وقتی باردار می‌شوید، جامعه این احساس را ایجاد می‌کند باید مخفی شوید [زیرا] در حال حاضر سکسی نیستید ... من به این چیزهای مزخرف اعتقادی ندارم.»

مدل جدید لباس بارداری او یک تلنگر به وسواس فرهنگ‌عامه نسبت به اندام باریک زنانه است و تجلیل از بدن یک زن در ماه‌هایی که بزرگ‌تر می‌شود.

ریحانا با پوشیدن لباس زیر زنانه شفاف و کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی در دوران بارداری هیچ شباهتی به تصویر سنتی لباس‌های بارداری که زنان را به یک الهه باروری پیچیده در لباس‌های گشاد با رنگ‌های مات و روشن و خنثی تبدیل می‌کند ندارد.

ریحانا و شریک زندگی‌اش تا امروز خبری درباره جنسیت فرزندش اعلام نکرده‌اند.

بیشتر از مُد و زیبایی