هدیه تولد ترسناکی که کانیه وست به دوست دخترش داد

جولیا فاکس درباره کیف هرمسی که کانیه وست ماه گذشته برای تولدش خریده بود صحبت کرد و گفت که داشتن این کیف ‏‏«ترسناک» است

فاکس درباره پایان رابطه دو ماهه‌اش با کانیه وست گفت که ما جدایی دوستانه ای داشتیم - ASTRID STAWIARZ / GETTY IMAGES VIA AFP

جولیا فاکس ۳۲ ساله در صحبت‌های اخیرش با نیویورک تایمز در روز ۳ مارس، از رابطه قبلی خود با کانیه وست و کیف هرمس بیرکین (Hermès Birkin) که وست به او و دوستانش هدیه داده بود، سخن گفت.

وست که با نام Ye نیز شناخته می‌شود، هر قلم پوشاک یا هدیه‌ای را بر اساس شخصیت زنان انتخاب می‌کند.

فاکس یک کیف مشکی از چرم شترمرغ به قیمت ده هزار دلار از کانیه هدیه گرفت. هدیه‌ای که چند روز بعد دوباره درون جعبه برگشت.

جولیا فاکس، ستاره «آنکات گیم» (Uncut Gems) گفت: «نمی‌دانم وقتی فرد ثروتمندی نیستید، در باره داشتن یک کیف بیرکین چیزی می‌دانید یا نه؛ این اضطراب‌آورترین چیزی است که تا به حال داشتم.»

«وقتی به یک بیرکین نگاه می‌کنید مدام می‌خواهید مطمئن شوید که هنوز سر جایش است و بال درنیاورده و نرفته است. داشتن بیرکین ترسناک است و فشار روحی زیادی به من می‌آورد.»

کانیه دیشب به جولیا فاکس و دوستانش کیف‌های بیرکین هدیه داد.

پیش از این، فاکس در قرارهایش با وست، از سبک و سلیقه خود در مد سخن گفته بود.

زمانی که وست با کیم کارداشیان ازدواج کرد، برای مدل و طراحی لباس‌هایش معروف بود.

این در حالی است که جولیا در ماه گذشته هر گونه گزارش مبنی بر نسخه‌برداری از سبک کارداشیان را تکذیب کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فاکس در ارتباط با استوری منتشر شده از «پیج سکس» (page six) که در آن نوشته شده بود «جولیا فاکس دنباله‌رو کیم کارداشیان برای پوشیدن سینه‌بندهای شیک است» پاسخ داد: «من این را در هالووین ۲۰۲۱ پوشیدم و قرار بود یک اسمورف شلخته باشم. من فراموش کردم که این را پست کنم. این سینه‌بندها از نشان تجاری ژاک لیبل هستند.»

فاکس درباره پایان رابطه دو ماهه‌اش با خواننده رپ ۴۴ ساله، به نیویورک تایمز گفت که ما در حالی از هم جدا شدیم که جدایی دوستانه‌ای داشتیم.

زوج سابق فقط حدود ۱۵ روز با یکدیگر وقت گذراندند، زیرا هر دو برنامه‌های بسیار شلوغی داشتند.

او گفت: «من تمام تلاشم را کردم تا به نتیجه برسیم. من قبلا زندگی شلوغ و پر از رفت‌وآمدی داشتم. چگونه می‌توانم این شخصیت بزرگ را در این زندگی شلوغم جا بدهم؟»

«من اصلا با آن رابطه سازگار نبودم. در آن ماه حدود ۷ کیلوگرم وزن کم کردم.»

همچنین، فاکس در صحبت‌هایش رابطه‌اش با کانیه را شبیه به فیلمی توصیف کرد که کانیه «ارکستراتور» آن بوده است .او توضیح داد: «من فکر می‌کردم که دوست دختر او هستم. اما این حس را داشتم که برای نقش دوست دختر او انتخاب شده‌ام و برایش بازی می‌کردم. او ارکستراتور همه‌چیز بود. دقیقا شبیه به فیلم بود.»

بیشتر از زندگی