بریتنی اسپیرز برای نوشتن خاطراتش قرارداد ۱۵ میلیون دلاری بست

این خواننده افشا کرد که از او خواسته‌اند ماجرای نبردش با کنگره ایالات متحده در مورد سرپرستی را منتشر کند

بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ ایالات متحده آمریکا از خاطرات بی‌پرده‌اش می‌نویسد - AFP

طبق گزارش‌ها، بریتنی اسپیرز در چهارچوب قراردادی که گویا مبلغ آن ۱۵میلیون دلار است کتاب خاطرات بی‌پرده خود را منتشر می‌کند.

در گزارش روز دوشنبه، ۹ فوریه پیج سیکس و به نقل از منابع آگاه انتشاراتی، این کتاب شامل خاطرات ماجراهای کاری، زندگی شخصی و خانوادگی او است.

بنگاه انتشاراتی سیمون و شوستر اعلام کرد که پس از رقابت با چندین انتشاراتی دیگر توانست پیشنهاد خود را ارائه و این قرارداد را امضا کند.

ایندیپندنت برای کسب اطلاعات بیش‌تر دراین‌باره با انتشارات سیمون و شوستر تماس گرفته است.

این گزارش در حالی منتشر شد که سه ماه پیش قاضی برندا پنی با صدور حکمی به تحت سرپرستی بودن ۱۴ ساله زندگی و امور مالی اسپیرز خاتمه داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جیمی لین اسپیرز، خواهر اسپیرز نیز ژانویه امسال خاطرات خودش را در کتابی با عنوان «چیزهایی که باید بگویم» منتشر کرد.

بریتنی اسپیرز در پی انتشار آن کتاب در پیامی خطاب به خواهرش در اینستاگرام نوشت: «زمانی که برای انتشار کتاب خودت انتخاب کرده‌ای عجیب است جیمی لین... به‌خصوص که می‌دانی کل مردم جهان به‌هیچ‌وجه نمی‌دانند واقعا چه بر سر من آمده است!!!»

بریتنی اسپیرز هم در ماه ژانویه با انتشار عکس یک ماشین تحریر در اینستاگرام با زیرنویس «باید از اول شروع کنم؟؟؟» باعث شد احتمال بستن قرارداد برای انتشار خاطراتش بر سر زبان‌ها بیفتد.

قبل‌تر در همین ماه (فوریه) این خواننده افشا کرد که از او خواسته‌اند ماجرای نبردش با کنگره ایالات متحده در مورد سرپرستی را منتشر کند.

اسپیرز در اینستاگرام نوشت: «ماه‌ها قبل این نامه را دریافت کردم...درخواست انتشار ماجرای خودم را... بلافاصله خوشم آمد و آن موقع کمابیش در وضعیت بهبودی کنونی نبودم.» و افزود «سپاسگزار بودم که ماجرای زندگی من مقبول شده است.»

او افزود: «دریافت آن نامه این حس را به من داد که حرفم شنونده دارد و برای نخستین بار در زندگی حس کردم اهمیت دارم.»

 

© The Independent

بیشتر از زندگی