بریتنی اسپیرز پایان سرپرستی را «‌بهترین روز عمر» خود خواند

با حکم قاضی این ستاره موسیقی، دوباره اختیار امور شخصی و مالی خود را به‌دست‌ آورد

بریتنی اسپیرز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی- Kevin Winter/Getty Images/AFP

بریتنی اسپیرز پایان سرپرستی را «بهترین روز عمر» خود خوانده است و هم‌زمان هواداران او، سر از پا نشناخته به خیابان‌های لوس‌آنجلس ریخته‌اند تا این رویداد را جشن بگیرند.

با حکمی که قاضی صادر کرد این ستاره احساساتی آواز سبک پاپ، پس از سال ۲۰۰۸ دوباره اختیار امور شخصی و مالی خود را به‌دست‌ آورد و شادمانی خود را در اینستاگرام ابراز کرد.

اسپیرز برای نخستین بار از هشتگ بریتنی را آزاد کنید استفاده کرد و در توییتر نوشت: «خدایا چقدر هوادارانم را دوست دارم باورنکردنی است!!! فکر کنم باقی روز را گریه کنم!!!!» «بهترین روز عمرم است... خدا را شکر... یک آمین برایم می‌گویید؟؟؟؟»

خانم اسپیرز ۳۹ ساله نه حضوری و نه مجازی در جلسه دادگاه حاضر نشد.

قاضی برندا جی پنی طی جلسه دادگاهی که روز جمعه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در کالیفرنیا برگزار شد به سرپرستی جنجالی ۱۳ ساله این خواننده پایان داد.

قاضی پنی گفت: «دیگر نیازی نیست شخص بریتنی ژان اسپیرز و اموال وی تحت سرپرستی کسی باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز جمعه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) بسیاری از هواداران این خواننده با تجمع در مقابل ساختمان دادگاه استنلی موسک در مرکز شهر لس‌آنجلس، صدور این حکم را جشن گرفتند.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، هواداران این خواننده در میان هلهله خود کاغذ رنگی در هوا پخش کردند و ترانه پرمخاطب وی موسوم به «قوی‌تر» را یک‌صدا خواندند.

لحظاتی پس‌ازآن که قاضی این تصمیم را گرفت، نامزد این خواننده، سام اصغری در اینستاگرام خود تصویر مربع ساده صورتی‌رنگی با کلمه «آزادی» درون آن را منتشر کرد.

آقای اصغری نوشت: امروز روزی تاریخ‌ساز بود. بریتنی آزاد است.

سرپرستی از سال ۲۰۰۸ آغاز شد، سالی که جیمی اسپیرز پدر بریتنی با دادن دادخواستی به دادگاه خواستار در اختیار گرفتن زندگی شخصی و امور مالی دخترش شد.

آقای اسپیرز دلیل درخواست خود را مشکلات روانی دخترش ذکر کرد و در پایان همان سال سرپرستی از حالت موقت به حالت دائمی تغییر یافت.

© The Independent

بیشتر از زندگی