اجرای خواننده مشهور لبنانی در عربستان سعودی

ماجده رومی از محبوبیت گسترده‌ای فراتر از جهان عرب برخوردار است

ماجده رومی، خواننده برجسته لبنانی، روز پنجشنبه ۲۷ ژانویه در سالن کنسرت مارایای العلا به عنوان بخشی از رویدادهای جشنواره زمستان در طنطورا روی صحنه رفت. این اجرای به‌یادماندنی توسط ارکستر لبنان به رهبری استاد لوبنان بعلبکی همراهی شد.

این ستاره موسیقی که از محبوبیت گسترده‌ای فراتر از جهان عرب برخوردار است، اجرایی فراموش‌نشدنی داشت که طی آن برخی از آهنگ‌های ماندگار خود را برای مخاطبانی خواند که در طول برنامه‌اش با او هم‌صدا شده و ترانه‌ها را می‌خواندند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رومی که سفیر حسن نیت سازمان ملل است، در جریان اجرای خود باوجود مشکلات اقتصادی و سیاسی اخیر در کشورش، به روابط تاریخی بین عربستان سعودی و لبنان پرداخت و بر آن تأکید کرد.

او به هوادارانش گفت: «عربستان سعودی کشور عزیزی است که همیشه از ما استقبال کرده و در سخت‌ترین سال‌های جنگ لبنان تا به امروز بیشترین سطح توجه و مراقبت را به ما ارائه کرده است.»

در طول کنسرت، رومی به مهاجران لبنانی مقیم پادشاهی عربستان گفت: «شما اینجا در عربستان سعودی تحت حمایت و مراقبت خوبی هستید. شما در میان خویشاوندان، برادران و خواهران زندگی می‌کنید. مردم عربستان به همان اندازه که ما در خانه به شما اهمیت می‌دهیم، به شما اهمیت می‌دهند.»

جشنواره زمستان در طنطورا در کنار هنرهای العلا، آسمان‌های العلا و فستیوال سلامتی العلا بخشی از جشنواره زمستان در طنطورا است.

بیشتر از موسیقی