اپلیکیشن دونالد ترامپ دوم اسفندماه آغاز‌ به کار می‌کند

اپلیکیشن تروت سوشال روی اپل‌استور در دسترس خواهد بود

این اپلیکیشن سوژه‌ها را داغ (ترند) می‌کند یا امکان دنبال کردن (فالو کردن) کاربران وجود دارد-Chris DELMAS / AFP

جدول زمان‌بندی انتشار اپ‌ها در اپل‌استور نشان می‌دهد که اپلیکیشنی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ازمدت‌ها پیش وعده آن را داده بود از ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۱۴۰۰) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، اپلیکشین تروت سوشال Truth Social امکاناتی مانند توییتر دارد. برای مثال سوژه‌ها را داغ (ترند) می‌کند یا امکان دنبال کردن (فالو کردن) کاربران وجود دارد.

این شبکه اجتماعی جدید ۱۳ ماه پس از آن راه‌اندازی می‌شود که توییتر و فیس‌بوک حساب‌های کاربری دونالد ترامپ را مسدود کردند. آنها دلیل این اقدام را نقش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ناآرامی‌های ششم ژانویه ۲۰۲۰ در کنگره اعلام کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ترامپ پس از آن یک وب‌سایت یا وبلاگ‌ راه‌اندازی کرد که به دلیل نداشتن امکان ارتباط دوجانبه با مخاطب به‌طور خیلی گسترده از آن استقبال نشد. ترامپ از این وب‌سایت برای انتقال دیدگاه‌ها و بیانیه‌هایش استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت TMTG که با ادغام با یک شرکت دیگر این اپلیکشن را طراحی کرده در مراحل بعدی قصد دارد امکانات ویدیویی و پادکست را ارایه کند.

سهام این شرکت پس از اینکه رویترز گزارش داد اپل استور Truth Social را در فهرست خود قرار داده، ۲۰ درصد رشد کرد. این شرکت ماه گذشته نیز یک میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران خصوصی دریافت کرد.

بیشتر از جهان