رئیس جمهوری برزیل در بیمارستان بستری شد

ژائیر بولسونارو در جریان کارزار انتخاباتی در سال ۲۰۱۸ با چاقو مورد سوءقصد قرار گرفت و از آن زمان تاکنون چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است

ژائیر بولسونارو، رئیس جمهوری ۶۶ ساله برزیل، در بیمارستان به دلیل انسداد روده در سائوپائولو برزیل بستری است- @jairbolsonaro via Twitter/via REUTERS

ژائیر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل، روز دوشنبه ۳ ژانویه، به دلیل بیماری روده در بیمارستان بستری شد. وضعیت او پایدار توصیف شده است. 

به گزارش فرانس ۲۴، بیمارستان «ویلا نوا استار» در سائوپائولو در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهوری برزیل در نخستین ساعات روز دوشنبه در آن بیمارستان بستری شده است.

در آن بیانیه آمده است: «او در وضعیت پایداری است. درمان آغاز شده است و امروز صبح تیم دکتر آنتونیو لوئیز ماسدو او را دوباره معاینه می‌کنند. در حال حاضر نمی‌‌توان زمان ترخیص او را پیش‌بینی کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شبکه تلویزیونی «گلوبو» تصاویری از رئیس جمهوری برزیل را نشان داد که پس از فرود هواپیمایی در سائوپائولو در ساعت یک و نیم پیس از نیمه‌شب، از پلکان هواپیما پایین می‌آمد. 

ژائیر بولسونارو خود در توییتر نوشت که پزشک او در حال ارزیابی برای انجام یک عمل جراحی روده است. او همچنین عکسی از خود را در تخت بیمارستان منتشر کرده است. 

رئیس جمهوری برزیل که برای تعطیلات به باهاماس سفر کرده بود، پس از بازگشت از سفر دچار بیماری شد.

ژائیر بولسونارو در جریان کارزار انتخاباتی در سال ۲۰۱۸ با چاقو مورد سوءقصد قرار گرفت و از آن زمان تاکنون چندین بار در پیوند با آسیب‌هایی که به روده‌های وی وارد شد، مورد عمل جراحی قرار گرفته است. 

رئیس جمهوری ۶۶ ساله برزیل در ژوئیه ۲۰۲۰ نیز به بیماری کووید-۱۹ مبتلا ش،د اما به دلیل ملایم بودن عوارض آن در بیمارستان بستری نشد. او در تابستان امسال نیز به دلیل مشکلات اندام‌های داخلی ده روز در بیمارستان بستری شد.

بیشتر از جهان