در تگزاس باران ماهی بارید

پدیده «بارش حیوانات» زمانی اتفاق می‌افتد که حیوانات آبزی کوچک مانند قورباغه، خرچنگ و ماهی‌ توی گردبادهای دریایی می‌افتند

سال ۲۰۲۱ در تگزاس آمریکا با طوفان و باران ماهی به پایان رسید.

اهالی شهر تکسارکانا در ایالت تگزاس شاهد باران ماهی بودند که از آسمان به حیاط خانه‌ها و پیاده‌روها می‌بارید.

یکی از ساکنان این شهر که در بنگاه ماشین کار می‌کند، گفت سر کار بود که از بیرون صدای غرش رعد شنید و وقتی در را باز کرد با بارش شدید باران مواجه شد و یک ماهی جلویش به زمین افتاد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برخی افراد عکس‌هایی از ماهی‌هایی که در حیاط خانه‌شان پیدا کرده بودند در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند. بیشتر این ماهی‌ها بزرگ‌تر از کف دست نبودند. 

صفحه فیسبوک رسمی شهر تکسارکانا در این مورد پستی منتشر کرد و نوشت: «۲۰۲۱ هرچه در چنته دارد رو می‌کند... این هم از باران ماهی امروز در تکسارکانا. نه، شوخی نیست.»

در ادامه این پست توضیح داده شده است پدیده «بارش حیوانات» زمانی اتفاق می‌افتد که حیوانات آبزی کوچک مانند قورباغه، خرچنگ و ماهی‌ توی گردبادهای دریایی می‌افتند و هم‌زمان با باران می‌بارند.

در پست فیسبوکی شهر تکسارکانا نوشته شده است: «این پدیده نادر است اما اتفاق می‌افتد، همان‌طور که امروز در چند منطقه از تکسارکانا مشاهده شد. و لطفا، محض خاطر همه، بیایید تا جایی که می‌شود پاورچین و آهسته وارد ۲۰۲۲ بشویم.»

این اولین بار نیست که از آسمان باران ماهی می‌بارد. در سال ۲۰۱۷، معلم‌ها و دانش‌آموزان یک مدرسه‌ ابتدایی در کالیفرنیا نیز از بارش ۱۰۰ ماهی در حیاط و بام این مدرسه خبر داده بودند.

بیشتر از جهان