آنتونی مارسیال خواستار جدایی از یونایتد است

با حضور زلاتان در یونایتد پیراهن شماره ۹ از مارسیال گرفته شد

مدیران یووه می‌خواهند که مارسیال را به‌صورت قرضی در ماه ژانویه به خدمت بگیرند - PETER POWELL / AFP

مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال، مهاجم ۲۶ ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد به‌تازگی اعلام کرده است که او قصد دارد در ژانویه از این تیم جدا شود. مارسیال در سال ۲۰۱۵ و زمانی که تنها ۱۹ سال داشت از تیم موناکو فرانسه جدا شد و به اولدترافورد آمد و موفق شد در اولین فصل حضورش در یونایتد ۱۷ گل را به ثمر برساند.

لوییس فن خال، سرمربی ‌وقت یونایتد معتقد بود که او به یکی از بهترین مهاجمان دنیا تبدیل خواهد شد؛ اما عملکرد او در یونایتد سال‌به‌سال افت زیادی کرد و با آمدن زلاتان و پس‌ازآن لوکاکو به یونایتد، او به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد و فرصت کمتری برای بازی پیدا می‌کرد.

با حضور زلاتان در یونایتد پیراهن شماره ۹ از مارسیال گرفته شد و به زلاتان داده شد. این موضوع نیز در آن زمان سر و صدای زیادی ایجاد کرد و خشم این مهاجم فرانسوی را برانگیخت. نمایش ضعیف او در این سال‌ها ادامه‌دار بوده است و او حتی در زمان مورینیو و سولسشر نیز چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حال با حضور رونالدو، راشفورد، سانچو و حتی در صورت مصدوم نبودن کاوانی در خط حمله جایی برای مارسیال باقی نخواهد ماند و او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه ترجیح می‌دهد تا در باشگاهی حضور داشته باشد که بتواند به‌صورت ثابت در ترکیب آن قرار بگیرد.

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و جدید یونایتد نیز از شنیدن این موضوع بسیار خشمگین شد و عنوان کرد که اگر مارسیال خواهان جدایی از یونایتد است این موضوع را باید خودش بگوید نه اینکه مدیر برنامه‌هایش اعلام کند. تاکنون دو تیم یوونتوس و سویا برای جذب این مهاجم فرانسوی علاقه نشان داده‌اند.

یووه از زمان رفتن رونالدو در خط حمله دچار مشکلات زیادی شده است و با مصدوم شدن دیبالا، موراتا به‌تنهایی نمی‌تواند مسئولیت خط حمله این تیم را بر عهده بگیرد. مدیران یووه می‌خواهند که مارسیال را به‌صورت قرضی در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.

از طرفی دیگر تیم سویا به‌شدت به دنبال مارسیال است و گفته‌شده انتقال در حال نهایی شدن است، اما مشکل دو طرف بر سر مبلغ قرارداد است و دستمزد بالای مارسیال تاکنون اجازه این انتقال را نداده است. باشگاه سویا تصمیم دارد تا مارسیال را به‌صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد؛ درصورتی‌که یونایتد فقط با فروش دائمی او موافق است.

جام ملت‌های آفریقا به‌زودی آغاز خواهد شد و این تیم دو مهاجم اصلی خود را به‌زودی به این رقابت‌ها خواهد فرستاد. سویا هم‌اکنون یکی از شانس‌های قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لالیگا اسپانیا به شمار می‌رود و آن‌ها پس از رئال مادرید در رده دوم جدول قرار دارند و تصمیم دارند با آوردن مارسیال مشکلات خط حمله تیم را برطرف کنند.

مارسیال در فصل جاری برای یونایتد تنها در دو مسابقه به میدان آمده است و در حال حاضر نیز به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به همراهی شیاطین سرخ در بازی‌های آینده نیست.

بیشتر از فوتبال