طراحی لباسی با تصویر گلشیفته فراهانی در حمایت از زنان و کودکان افغان 

تیموتی شالامی و حیدر اکرمن، طراحان این لباس، نام آن را «سربازان خاموش» گذاشته‌اند

گلشیفته با دعوت از علاقه‌مندانش به سفارش این لباس، آرزو کرد «هیچ انسانی در هیچ شرایطی زیر سلطه انسانی دیگر نباشد»‌ـ اینستاگرام گلشیفته فراهانی 

تیموتی شالامی، بازیگر مشهور آمریکایی، و حیدر اکرمن، طراح برند «اکرمن»، برای کمک به زنان و کودکان افغان، لباسی طراحی کردند که روی آن تصویر چشم‌های گلشیفته فراهانی نقش بسته است. طراحان نام این لباس را «سربازان خاموش» گذاشته‌اند. 

گلشیفته فراهانی عکس‌هایی با این هودی (کت سرهمی کلاه دار)  در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت این لباس برای «کمک و همیاری با زنان و دختران افغانستان» طراحی شده است.

او همچنین با دعوت از علاقه‌مندانش برای سفارش این لباس و کمک به این «هدف بزرگ»، آرزو کرد «هیچ انسانی در هیچ شرایطی زیر سلطه انسانی دیگر نباشد». 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیموتی شالامی، بازیگر ۲۶ ساله آمریکایی و نامزد جایزه اسکار، و حیدر اکرمن نیز در صفحه‌ اینستاگرامشان عکس‌هایی با هودی سربازان خاموش منتشر کرده‌اند.

آنان در یک پست مشترک اعلام کردند که تمامی سود حاصل از فروش این لباس به سازمانی اختصاص می‌یابد که وظیفه حمایت از زنان و کودکان افغان را بر عهده دارد. 

تیموتی و حیدر اکرمن با بیان اینکه از چند سال پیش در فکر ساختن چیزی در حمایت از اقدام‌های بشردوستانه بوده‌اند، نوشتند: «بعد از ماه اوت، از اتفاق‌ها و بحران‌های افغانستان وحشت کردیم و تصمیم گرفتیم یک هودی (کت سرهمی کلاه دار) طراحی کنیم که ۱۰۰ درصد عواید آن به سازمانی اختصاص می‌یابد که برای محافظت از زنان و کودکان در افغانستان، مبارزه می‌کند.» آنان همچنین تاکید کردند: «ما باید صدای سربازان خاموش را تقویت کنیم.»  

رنگ زمینه هودی (کت سرهمی کلاه دار) طراحی شده سفید است و تصویر چشم‌های گلشیفته فراهانی و نقشه افغانستان روی آن به رنگ آبی است. جنس این لباس پشمی و قیمت آن ۱۷۵ یورو است.

بیشتر از مُد و زیبایی