کیم کارداشیان یک قدم به شغل وکالت نزدیک‌تر شد

کارداشیان از کسانی که او را برای تحصیل در رشته حقوق همراهی کرد‌ه‌اند، تشکر کرد

کیم کارداشیان چهره مشهور اینستاگرام است که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد - Angela Weiss / AFP

کارداشیان که با انتقادهایی مانند «شهرت بی‌دلیل» مواجه است، تلاش می‌کند به شهرتش معنا ببخشد. او موفق شد یک آزمون دیگر در رشته حقوق را پشت سر بگذارد و یک‌قدم به وکالت در کالیفرنیا نزدیک‌تر شود.

به گزارش سی‌ان‌ان، این بازیگر و چهره سرشناس شبکه‌های اجتماعی روز دوشنبه، سیزدهم دسامبر (۲۲ آذر) در پستی اینستاگرامی با ابراز خوشحالی فراوان اعلام کرد که در یکی از امتحان‌های لازم برای وکالت موفق شده است.

کارداشیان که بیشتر با حاشیه‌هایی درباره زندگی شخصی‌اش شهرت دارد، با انتشار تصویری از خود بالباس آبی روشن درحالی‌که به آینه نگاه می‌کند، نوشت: «خدای من! امروز که به آینه نگاه می‌کنم، به زنی که می‌بینم افتخار می‌کنم. شاید ندانید اما پیشرفت من در رشته حقوق به‌آسانی میسر نشده و این قبولی به من هدیه داده نشده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه توضیح داد که هنگام تلاش برای قبولی در این آزمون از کووید-۱۹ رنج می‌برده است. کارداشیان نوشت: «وکلای عالی به من گفتند مسیر سختی را پشت سر گذاشته‌ام، اما این تنها گزینه‌ای بود که داشتم و احساس بسیار خوبی دارم که در راه رسیدن به اهدافم قرار ‌دارم.»

کارداشیان در ادامه از کسانی که او را برای تحصیل در رشته حقوق همراهی کرد‌ه‌اند و به او شجاعت تحصیل در این رشته را داده‌اند تشکر کرد و نوشت: «مطمئنم پدرم از این اتفاق بسیار مفتخر است.» رابرت کارداشیان کارآفرین و وکیل سرشناسی بود که در سال ۲۰۰۳ بر اثر سرطان درگذشت.

این چهره اینستاگرامی که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد، نوشته‌اش را با پیامی به طرفدارانش به پایان رساند مبنی بر این‌که برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند: «هرگز تسلیم نشوید، حتی زمانی که فکر می‌کنید امیدتان تنها به یک نخ نازک بند است و در حال پاره شدن است، مطمئن باشید می‌توانید کاری که می‌خواهید را انجام دهید!»
دانشجویان وکالت در کالیفرنیا لازم است امتحاناتی را بگذرانند که وکلای ایالتی آن را تایید کرده‌اند. وکلای ایالتی از اظهارنظر در مورد نتیجه امتحان کارداشیان خودداری کرده‌اند و گفته‌اند که این نتایج محرمانه است.

مجله تایم، در سال ۲۰۱۵ کارداشیان را در لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار داد. منتقدان و تحسین‌کنندگان کارداشیان، او را نمونه‌ای از «مشهور بودن به دلیل مشهور بودن» می‌دانند. این اصطلاح انتقادی به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ دلیل مشخصی و بدون داشتن استعداد یا مهارت خاصی مشهور است. بااین‌حال او در سال‌های اخیر در تلاش است با انجام اقدام‌هایی مانند شرکت در آزمون وکالت یا کمک‌های انسان‌دوستانه به شهرتش معنا ببخشد.

بیشتر از زندگی