نمایش لباس‌های سریال «کشتن ایو»

بازدیدکنندگان فرصت دیدن چهار لباس به‌ یادماندنی را خواهند داشت

CHRIS DELMAS / AFP

تعدادی از لباس‌های خاص سریال «کشتن ایو» محصول موفق سبک هیجانی شبکه بی‌بی‌سی آمریکا که در جریان سریال جودی کومر بازیگر آن‌ها را پوشیده، قرار است در نمایشگاه ویژه جوایز بفتا به نمایش گذاشته شوند.

روز سه شنبه ۱۷ سپتامبر، بفتا با جشنواره‌ای جدید با نام «بفتا: پشت پرده» درهای خود را به روی مردم خواهد گشود.

در این نمایشگاه رایگان که توسط دوک کمبریج، رئیس آکادمی بفتا، در محل جدید بفتا پیکادیلی افتتاح می‌شود، فیلم‌نامه‌های حاشیه‌نویسی شده، نمایش‌های صوتی تصویری، و لباس‌های ویژه ای که برندگان و نامزدهای دوره های قبل جوایز بفتا پوشیده‌اند در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند.

سریال کشتن ایو که در مراسم بفتای امسال سه جایزه دریافت کرده و برای دو جایزه دیگر هم نامزد شده، احتمالا یکی از بزرگترین آثار انتخاب شده برای عرضه در این نمایشگاه خواهد‌ بود.

بازدیدکنندگان فرصت دیدن چهار لباس به یادماندنی را خواهند داشت که فوب دو گایه برای جودی کومر طراحی کرده تا در طول سریال بپوشد - یک لباس صورتی از برند مالی گادرد، یک کت و شلوار شطرنجی از طراح مد بلژیکی درایس ون نوتن، یک لباس از برند بوربری و یک دست لباس دیگر شامل یک شلوار جین برند ویکدی، یک کت از برند زارا و یک تاپ از برند ویسلز.

در قسمت دوم از فصل اول این سریال که در روز ۱۸ سپتامبر در بریتانیا روی آنتن رفت، ویانل، قاتل حرفه‌ای که کومر نقش او را بازی می‌کند یک لباس از برند مالی گادرد بر تن داشت که از مجموعه این طراح مد بریتانیای برای بهار ۲۰۱۷ انتخاب شده بود.

پنج ماه بعد گادرد در نمایشگاه پرطرفداری که برای هفته مد لندن در دوربار کورت واقع در ساختمان وزارت امور خارجه بریتانیا برگزار کرد، لباس‌هایی بلند به رنگ بنفش گل‌آویزی، سبز نعنایی و سیاه برای بازدید عموم عرضه کرد.

گادرد قرار است در هفته مد لندن در ماه سپتامبر شرکت کند و طرفداران مد با اشتیاق فراوان منتظر دیدن جدیدترین طرح‌های این طراح مد خلاق هستند.

کت و شلوار شطرنجی زیبای طراحی شده توسط درایس ون نوتن لباس به‌ یادماندنی دیگری بود که کومر در فصل اول کشتن ایو پوشیده بود.

جودی کومر درباره این لباس می‌گوید: «راحت بود و از پوشیدنش حس خوبی داشتم. حتی می‌خواستم بعد پایان سریال آن را بخرم اما بعد پشیمان شدم چون احساس می‌کردم شبیه کاراکتر ویانل شده‌ام».

بازدیدکنندگان از نمایشگاه «بفتا: پشت پرده» در کنار تماشای لباس‌های سریال کشتن ایو می‌توانند از طرح‌های مدل مو، گریم و آرایش‌های فیلم «سوگلی» هم که برنده اسکار شده است دیدن کنند. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند فیلمنامه فیلم عاشقانه‌ی «فصل تابستان» ساخته دیوید لین و چگونگی آماده شدن چیوتل اجیوفور برای بازی در فیلم «دوازده سال بردگی» که در سال ۲۰۱۴ توسط استیو مک‌کوئین ساخته شد و برنده جایز بهترین بازیگر بفتا شد را ببینند.

آماندا بری اوبی، مدیر اجرایی بفتا می‌گوید: «پشت هر فیلم، نمایش یا برنامه تلوزیونی که برنده جوایز بفتا می‌شود صدها متخصص خلاق و ماهر وجود دارد که با اشتیاق بسیار کار خود را انجام می‌دهند».

او می‌گوید: «نمایشگاه ما که مدام در حال تغییر است، این نامزدهای جوایز بفتا و مراحل ترقی شخصی آن‌ها را به تصویر می‌کشد و به نوعی الهام‌بخش بازیدکنندگان این نمایشگاه و نسل بعدی استعدادهایی است که بفتا پرورش می‌دهد و از آن‌ها حمایت می‌کند».

نمایشگاه بفتا که بازدید از آن رایگان است در طول دوسال آینده به‌طور مداوم به‌روز خواهد شد.

در ماه آوریل اعلام شد که سریال کشتن ایو برای فصل سوم تمدید شده است. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی