شش مرد مسئول حمل لباس ۳۰ کیلویی ماریا کری شدند

این لباس شب کاملا منجوق‌دوزی شده است و آن کار ۲۵۰ ساعت وقت برده است

پیراهن ماریا کری توسط دولچه گابانا طراحی و آماده شده بود-  Mariah Carey/Instagram

ماریا کری اعلام کرد برای حمل دنباله لباس طلادوزی شده‌اش که در برنامه ویژه کریسمس شبکه اپل تی‌وی پلاس می‌پوشد، «شش مرد بزرگسال» لازم بود.

این خواننده می‌گوید وزن این لباس آویزه‌دار که آستین‌هایی بلندی و چاک‌هایی تا بالای ران دارد، حدود ۳۰ کیلو است و منجوق‌دوزی آن ۲۵۰ ساعت طول کشیده است.

او که برای معرفی این برنامه ویژه به نام «کریسمس ماریا: جادو ادامه دارد» در برنامه لورین در شبکه آی‌تی‌وی حضور یافته بود، گفت: «خنده‌دار نیست؟ شش مرد بالغ دنباله لباس را حمل می‌کردند تا مبادا از روی پله‌ها بیفتم.»

لورن سپس از کری پرسید آیا «همیشه» باید شش هفت مرد برای رفت و آمد او را همراهی کنند، و او در پاسخ گفت: «گاهی شش نفر، گاهی هفت نفر. به مقدار منجوق‌دوزی بستگی دارد.»

کری در مصاحبه دیگری با مجله ووگ نیز گفته بود که این لباس شب کاملا منجوق‌دوزی شده است و آن کار ۲۵۰ ساعت وقت برده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «همه این جوری بودند که «نه بابا اغراق می‌کنی»، تا وقتی که دو ثانیه  آن را در دست می‌گرفتند. منجوق‌دوزی این لباس عادی نیست. سنگ‌‌های قشنگ و براق و البته خیلی درشتی به آن دوخته‌ا‌ند. لباس محشری است ولی پوشیدن آن برای مادری مثل من سخت است.»

کری گفت که دور کمر این لباس «خیلی تنگ» است و همین کار را سخت می‌کند، «چون آدم باید هنگام خواندن نفسی تازه کند.»

او افزود: «اما عادت کرده‌ام.»

این خواننده اغلب به «ملکه کریسمس» معروف است و روز جمعه، سوم دسامبر ( ۱۲ آذر)، تک‌ترانه پرفروش او به نام «در کریسمس فقط ترا می‌خواهم» نخستین تک‌ترانه ویژه تعطیلات شد که جایزه الماس انجمن صنعت ترانه آمریکا (آر.آی.ای.ای) را در طول تاریخ آن، به دست آورد.

کری در بیانیه‌ای گفت: «‌محبت پایان‌ناپذیر مردم به ترانه‌ام به‌حیرتم وامی‌دارد و تمام وجودم را از محبت سرشار می‌کند.»

او گفت: «مغزم سوت می‌کشد وقتی می‌بینم ترانه «در کریسمس فقط تو را می‌خواهم» در دوره‌های مختلف صنعت موسیقی دوام داشته است. جایزه الماس انجمن صنعت ترانه آمریکا ؟ وای بر من! خیلی خوشبختم که عالی‌ترین هواداران روی کره زمین را دارم و همچنان از میراث من حمایت می‌کنند. خانواده من هستید. بره‌های (my Lambily) من هستید. دوست‌تان دارم.»

کری در این باره که چرا هر سال روز کریسمس این قدر برای او لذت‌بخش است، به لورین گفت که قضیه فراتر از «تزیینات خشک و خالی و زلم زیمبوهای مصنوعی است».

«برای من برخی از بهترین لحظه‌های زندگی است و در واقع در سطری از همان ترانه «عاشق کریسمس شو» (Fall In Love With Christmas) هم این را نوشته‌ام، در همان سطری که می‌گوید «و شمع‌ها می‌درخشند، من بیدارم اما کسی نمی‌داند.»

او افزود: «خودم هستم در خصوصی‌ترین لحظه‌هایم. نشسته‌ام درون خانه و به تزیینات نگاه می‌کنم و بیرون هم برف می‌بارد. تنها هستم و همه خوابیده‌اند. به معنا و ارزشی که این سال برایم داشته فکر می‌کنم، احساساتم و حس رستگاری از این کارهایی که توانسته‌ام در کریسمس انجام دهم، چون بی آن که چیزی داشته باشم، رشد کرده‌ام.»

© The Independent

بیشتر از موسیقی