لیگ برتر ایران: استقلال هم مثل پرسپولیس متوقف شد

استقلال ۱۱ امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رتبه دوم جدول ماند

حضور هواداران پس از  حدود ۲۱ ماه نتوانست باعث پیروزی استقلال شود - عکس از خبرگزاری مهر

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۸ به وقت تهران، دو تیم استقلال و نساجی در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

با این نتیجه، استقلال ۱۱ امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رتبه دوم جدول باقی ماند و صدر جدول را از دست داد. در سوی مقابل، نساجی هم با پنج امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

این نخستین بار بود که تماشاگران در ایران  بعد از حدود ۲۱ ماه، به ورزشگاه‌های فوتبال بازگشته‌ بودند.

علیرضا فغانی، داور بین‌المللی که در فوتبال باشگاهی استرالیا قضاوت می‌کند، در بازگشت به ایران، داور این دیدار بود.

در اصفهان، دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و هوادار تهران جمعه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر هیچ فولاد به پایان رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هم اکنون تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار به ترتیب با هفت و سه امتیاز در مکان‌های هشتم و چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

در بازی دیگر هفته پنجم، تیم‌های پیکان تهران و فجر سپاسی شیراز دیدار کردند و با ثبت نتیجه یک بر هیچ به سود فجر سپاسی، روند صعودی تیم پیکان متوقف شد تا این تیم نتواند به صورت موقت به صدر جدول صعود کند. پیکان اکنون با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول است.

فجر سپاسی هم با این برد، سومین هفته موفق خود در لیگ را پشت سر گذاشت. این تیم در دو دیدار گذشته موفق شده بود نفت آبادان را شکست دهد و با استقلال تهران مساوی کند. تیم فجر با برتری برابر پیکان به هفتمین امتیاز خود در لیگ بیست‌ویکم دست یافت تا در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد.

بیشتر از فوتبال