با جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

پرفروش‌ترین مجله عامه‌پسند آمریکا، پل راد را جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۱ معرفی کرد

پل استیون راد، هنرپیشه محبوب آمریکایی- Rich Fury/Getty Images/AFP

پل استیون راد، هنرپیشه محبوب آمریکایی و از بازیگران سریال دوستان (Friends) توانست با لبخند آرام و مرموزش نظر مخاطبان مجله پیپل (People) را به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان حال حاضر جلب کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ راد درباره انتخاب شدنش به عنوان جذاب‌ترین مرد گفت: «به عقیده من، وقتی مردم این خبر را بشنوند، تعجب می‌کنند. تواضع نمی‌کنم. افراد زیادی هستند که بیشتر از من لایق این نام هستند.» او البته تایید کرد که از این اتفاق خوشحال است: «از کنار این اتفاق به‌سادگی نمی‌گذرم. می‌خواهم آن را روی کارت ملاقاتم بنویسم!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جذاب‌ترین مرد سال که اکنون ۵۲ ساله است، به واکنش همسرش هم اشاره کرد: «وقتی این خبر را به همسرم دادم، گیج شد و باور نکرد. اما بعد از کمی شوک و قهقهه گفت که انتخاب درستی بوده‌ام!» این زوج که ۱۸ سال است با همدیگر زندگی می‌کنند، دو فرزند ۱۷ و ۱۲ ساله دارند. این بازیگر با بیان این که امیدوار است همراه با جورج کلونی، برد پیت، و مایکل جردن به مهمانی‌های بزرگ دعوت شود، درباره برنامه‌هایی که برای زندگی‌اش در آینده دارد گفت: «احتمالا بیشتر در قایق‌های تفریحی وقت بگذرانم و از آفتاب لذت ببرم. این کار را خیلی دوست دارم و به من کمک می‌کند که درونی‌تر و مرموزتر شوم.»

پل راد کارش را با نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی شروع کرد و با فیلم‌هایی همچون بی‌سرنخ، تابستان داغ و نمناک آمریکایی، و ناهار برای احمق‌ها شناخته می‌شود. او در تلویزیون، بیشتر با ایفای نقش در سریال تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی به نام دوستان در نقش «مایک هانیگان»، دوست پسر فیبی بوفِی، شناخته می‌شود. مجله پیپل هر سال یک نفر را به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده سال انتخاب می‌کند. جان لجند، کریس همسورت، ادریس البا، آدام لوین، و دیوید بکهام برخی دیگر از برگزیدگان پیشین این عنوان بوده‌اند.

بیشتر از زندگی