تایید واکسن فایزر برای کودکان پنج تا ۱۱ سال در امارات

فایزر در کودکان ایمنی قوی ایجاد می‌کند

امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون در جهان را دارد-TANG CHHIN Sothy / AFP

امارات متحده عربی واکسن فایزر را به‌منظور استفاده اضطراری برای کودکان گروه سنی پنج تا ۱۱ سال تایید کرد. مطالعات کلینیکی نشان می‌دهد که این واکسن در کودکان ایمنی قوی ایجاد می‌کند.

امارات متحده عربی پیش‌تر واکسن سینوفارم را برای گروه سنی سه تا ۱۱ سال تایید کرده بود. نوجوانانا ۱۲ تا ۱۷ ساله هم می‌توانند واکسن سینوفارم یا فایزر را تزریق کنند.

به گزارش نشنال، تایید فایزر برای کودکان با سن کمتر پس از آن انجام شد که شرکت فایزر اعلام کرد این واکسن در کودکان پنج تا ۱۱ ساله ۹۰.۷ درصد از رو به وخامت گذاشتن بیماری جلوگیری می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته گذشته مشاوران سازمان غذا و دارو آمریکا، اف‌دی‌ای، نیز توصیه کردند مجوز تزریق واکسن فایزر برای کودکان پنج تا ۱۱ سال صادر شود. چرا که به گفته آنها منافع این واکسن بیش از ریسک‌های نادر آن است.

امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون در جهان را دارد و موارد ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

از همین رو امارات متحده عربی روند بازگشت به زندگی عادی را آغاز کرده و در حال حاضر دبی‌ اکسپو ۲۰۲۰ را با حضور تعداد زیادی بازدید‌کننده داخلی و خارجی میزبانی می‌کند.

بیشتر از جهان