سرزمین عجایب زمستانی در ریاض 

جشنواره «موسم ریاض»، با رقص زامبی‌ها، اجرای دلقک‌ها و آتش‌بازی‌ همراه است

این منطقه بیش از ۱۰۳ بازی دارد که باب میل همه گروه‌های سنی از بزرگسالان تا کودکان است - wafyapp

از بازدیدکنندگان سرزمین عجایب زمستانی، بخشی از نواحی ۱۴گانه جشنواره «موسم ریاض»، با رقص زامبی‌ها، اجرای دلقک‌ها و آتش‌بازی‌هایی که آسمان شهر را روشن می‌کنند، استقبال می‌شود. برخی از خانواده‌ها حتی از مدرسه و کار صرف‌نظر کرده‌اند تا مطمئن باشند که اولین کسانی‌اند که به این منطقه وارد می‌شوند.

مصطفی عثمان، یک مدیر عملیات لجستیک از ازبکستان، به عرب‌نیوز گفته است که چقدر در فصل گذشته، سرزمین عجایب زمستانی را دوست داشته و برای بازگشایی دوباره آن در این فصل بی‌صبرانه منتظر بوده است: «دلیل اینکه من در اولین روز سرزمین عجایب زمستانی به اینجا آمدم، این است که فصل گذشته دو بار از این منطقه بازدید کردم و این بار می‌خواستم فرزاندانم از این تجربه لذت ببرند. آن‌ها بسیار هیجان‌زده بودند. به همین دلیل است که برای حضور در اینجا به بهانه‌ای از کارم مرخصی گرفتم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از انتظاری طولانی، سرزمین عجایب زمستانی چهارشنبه شب درهای خود را به روی مشتاقان عاشق بازی خود باز کرد. این منطقه شش ناحیه اصلی دارد که برای نخستین بار کودکان را هم شامل شده است. ناحیه کودکان به مهدکودک و نگهداری از کودکان یک ساله تا هفت ساله اختصاص دارد و به بازی‌هایی برای کودکان نوپا مجهز است.

ترکی الشیخ، رئیس هیئت مدیره اداره کل سرگرمی، پیش‌تر در توییتی گفته بود که در اولین دقایق، بیش از ۶۰ هزار بلیت ورودی فروخته شده است. این امر گواه اشتیاق بازدیدکنندگان است؛ به ویژه پس از اینکه ظرفیت منطقه نسبت به فصل گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت.

این منطقه بیش از ۱۰۳ بازی دارد که باب میل همه گروه‌های سنی از بزرگسالان تا کودکان است و صحنه‌های برفی دنج و چراغ‌هایی دارد که مردم می‌توانند زیر نور آن‌ها از صرف نوشیدنی‌های گرم و انواع غذاها لذت ببرند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند هزارتوی برفی و پیست اسکیت روی یخ را امتحان کنند.

حال و هوای زمستانی بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می‌کند تا از تجربیاتی شیرین که خاطرات دوران کودکی آن‌ها را تداعی می‌کند، به همراه تزیینات و دکوری که واقعیت را با رویاها ترکیب می‌کند، لذت ببرند.

بسیاری از بازدیدکنندگان از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس مانند قطر، عمان و کویت برای دیدن نواحی مختلف «موسم ریاض» به عربستان آمده‌اند.

در طول برگزاری «موسم ریاض»، این منطقه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱ بامداد درهای خود را به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید.

بیشتر از جهان