مهمانی پنج‌ماهه در ریاض میزبان یک‌میلیون نفر خواهد بود

این جشنواره فرهنگی و هنری تا مارس ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت

فصل ریاض که توسط اداره سرگرمی عمومی عربستان سازمان‌دهی شده است قرار است میزبان ۷۵۰۰ رویداد باشد، از موسیقی و هنر گرفته تا غذا و ورزش.

این جشنواره فرهنگی و هنری که تا مارس ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت در منطقه‌ای به مساحت ۵٫۴ میلیون مترمربع برگزار خواهد شد.

در طول دوران همه‌گیری کرونا عربستان سعودی درآمد دو رویداد مذهبی جهانی حج را از دست داد. اتفاقی که از نظر تاریخی بی‌سابقه بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حالا در بازگشت به وضعیت عادی، پس از واکسیناسیون بخش زیادی از شهروندان، حکومت سعودی بنا دارد تا نام خود را علاوه بر گردشگری مذهبی، نفت و فرآورده‌های آن، در بخش گردشگری فرهنگی تفریحی نیز جا بیندازد. در راه رسیدن به این هدف جشنواره‌های محلی فرصت خوبی برای آزمون‌وخطای پیوستن به تجارت بین‌المللی تفریح و سرگرمی است.

مراسم افتتاحیه فصل ریاض ۲۰۲۱ شاهد حضور جهانی هنرمندان در رژه افتتاحیه بود، ازجمله کنسرت خواننده رپ بین‌المللی «پیت بول» که ۲۵۰ هزار نفر این اجرا را تماشا کردند.

کشتی‌گیر مشهور جهان «آندرتیکر» در مراسمی که به‌عنوان بخشی از رژه افتتاحیه فصل ۲٬۰۲۱ ریاض برگزار شد، پیت بول را معرفی کرد.

کیفیت برگزاری این رویدادهای هنری را شرکت‌کنندگانی که آن را با سایر کنسرت‌ها مقایسه می‌کنند قضاوت خواهند کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pitbull (@pitbull)

به نظر می‌آید خود هنرمندان تا اینجای کار راضی هستند. پس از کنسرت، پیت بول ابراز خرسندی کرد که این فرصت را داشت تا بخشی از افتتاحیه فصل ریاض باشد و در مقابل تماشاگران زیادی که به محل برگزاری آمده بودند برنامه اجرا کند.

پس‌ازآنکه کنسرت پیت بول خواننده رپ بین‌المللی به این رویداد جان بخشید، مهمانی در ریاض همچنان ادامه دارد. خانواده‌ها کار و مدرسه را رها می‌کنند تا از سرزمین عجایب زمستانی فصل ریاض لذت ببرند.

بیشتر از سفر