رونالدو صاحب دوقلو می‌شود

رونالدو این خبر را در صفحه اینستاگرامش که بیش از ۳۶۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، منتشر کرد

از زمانی که رونالدو این تصویر را منتشر کرده است بیش از ۱۸ میلیون نفر آن را لایک کرده‌اند‌ـ عکس از اینستاگرام رونالدو

کریستیانو رونالدو با اعلام این خبر که او و جورجینا رودریگز، شریک زندگی‌اش، دارند صاحب دوقلو می‌شوند، طرفدارانش را هیجان‌زده کرد.

این ستاره ۳۶ ساله فوتبال روز پنجشنبه این خبر را با انتشار عکسی از خودش و مدل اسپانیایی در حالی که در تختخواب با هم لبخند می‌زدند و عکس سونوگرافی را بالا گرفته بودند با بیش از ۳۶۰ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

رونالدو که در حال حاضر پدر چهار فرزند است علاوه بر این عکس، تصویر دیگری از خود و فرزندانش در وان حمام منتشر کرد.

ستاره منچستر یونایتد زیر عکس نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم ما داریم صاحب دوقلو می‌شویم. دل‌هایمان سرشار از عشق است- بی‌صبرانه منتظرتان هستیم. #خوشبخت.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از زمانی که رونالدو این تصویر را منتشر کرده است بیش از ۱۸ میلیون نفر آن را لایک کرده‌اند و هزاران طرفدار برای این زوج پیام‌های تبریک فرستاده‌اند.

رونالدو که در سال ۲۰۱۶، در یکی از فروشگاه‌های گوچی در مادرید، محل کار رودریگز، با این مدل آشنا شد، پسری ۱۱ ساله به نام کریستیانو جونیور، یک دوقلوی چهار ساله به نام‌های اوا ماریا و متیو و یک دختر سه ساله به نام الینا مارتینا نیز دارد.

طبق گزارش‌ها، این ورزشکار اولین باری که در سال ۲۰۱۰ پدر شد اعلام کرد که طبق توافق‌شان، هویت مادر پسرش را فاش نخواهد کرد.

بر اساس گزارش ایی نیوز، او آن زمان چنین اعلام کرد: «با توافقی که با مادر فرزندم داشتم که دوست دارد گمنام بماند، حضانت پسرم فقط با من است.»

رونالدو در ژوئن ۲۰۱۷، صاحب اولین دوقلوهایش شد که طبق گزارش‌ها از طریق رحم اجاره‌ای بود و پس از آن، در نوامبر ۲۰۱۷،  با رودریگز صاحب دخترش الینا مارتینا شدند.

بعد از اینکه این بازیکن فوتبال در مصاحبه‌ای که با پیرس مورگان انجام داد بی‌پرده در مورد رابطه‌اش با رودریگز صحبت کرد، این زوج اعلام کردند که داریم خانواده‌مان را بزرگ‌تر می‌کنیم.

رونالدو در مصاحبه‌اش گفت: «جیو خیلی به من کمک کرده. او مادر بچه‌هایم است و من شیفته‌اش هستم. قلبم را به رویش باز می‌کنم و او قلبش را به روی من باز می‌کند. با او خیلی خوشبختم.»

همزمان رونالدو در پاسخ به سوال مورگان در مورد ازدواج اعلام کرد که قصد دارد با شریک دیرین زندگی‌اش ازدواج کند. «حتما. یک روز این اتفاق خواهد افتاد. این آرزوی مادرم هم است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی