منچستر سیتی و چلسی حریفان را گلباران کردند

چلسی با این پیروزی با کسب ۲۲ امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد

مونت که دو فصل گذشته از دربی کانی به همراه لمپارد به چلسی پیوسته بود، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی‌های این تیم دارد - Adrian DENNIS / AFP

قدرت‌نمایی تیم فوتبال چلسی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان و پیروزی هفت بر صفر آبی‌های لندن مقابل نوریچ سیتی جایگاه آن‌ها را در صدر جدول حفظ کرد.

توماس توخل که در این مسابقه دو مهاجم اصلی خود یعنی لوکاکو و ورنر را در اختیار نداشت، از کای هاورتز در نوک خط حمله چلسی استفاده کرد. شاگردان توخل که در این فصل نتایج بسیار خوبی چه در لیگ برتر انگلستان و چه در لیگ قهرمانان اروپا گرفته‌اند، در مسابقه مقابل نوریچ هم نمایش بی‌نظیری داشتند.

آن‌ها موفق شدند در سنت جیمز پارک هفت بر صفر این تیم انتهای جدولی را مغلوب کنند. میسون مونت جوان در این مسابقه بهترین بازیکن تیم فوتبال چلسی بود و با زدن سه گل و هت تریک در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

مونت که دو فصل گذشته از دربی کانی به همراه لمپارد به چلسی پیوسته بود اکنون به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار چلسی در اغلب رقابت‌ها به حساب می آید و نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی‌های این تیم دارد.

چلسی با این پیروزی با کسب ۲۲ امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد. آن‌ها همچنین در رقابت‌ها تا اینجای کار با ۲۳ گل زده و تنها ۳ گل خورده بهترین خط حمله و خط دفاعی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از شانس‌های قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال منچستر سیتی نیز در خارج از خانه، مهمان تیم فوتبال متحول‌شده برایتون در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان بود. سیتیزن‌ها در این مسابقه نسبت به تیم میزبان نمایش بهتری ارائه کردند و بازی مالکانه سیتیزن‌ها در این مسابقه باعث شد تا برتری بازهم نسیب شاگردان گواردیولا شود تا در این مسابقه به پیروزی چهار بر یک دست پیدا کنند.

جک گریلیش و برناردو سیلوا در این مسابقه بهترین بازیکنان سیتی بودند و نقش اساسی در این پیروزی پر گل را خارج از خانه ایفا کردند.

رحیم استرلینگ در این مسابقه نیز مانند دیگر بازی‌های سیتی در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت و گفته می‌شود در میانه فصل از جمع سیتیزن‌ها جدا خواهد شد.

پپ گواردیولا پس از کسب این پیروزی ارزشمند خارج از خانه گفت: «اول باید از شاگردانم برای این بازی خوب تشکر کنم، ما در این مسابقه لحظات دشواری را سپری کردیم و همیشه به این نکته اشاره ‌کرده‌ام که برای پیروز شدن اول باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید اما این به‌تنهایی برای پیروزی کافی نیست. من در تیمم بازیکنانی دارم که باید مورد ستایش قرار بگیرند چراکه آن‌ها می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. تیم برایتون تیم بسیار خوبی است و سبک قابل قبولی از فوتبال را نیز ارائه می‌کند. آن‌ها در این فصل جزو تیم‌های بالای جدول هستند و این نشان‌دهنده قدرتشان در این فصل از رقابت‌ها است. به همین دلیل از این پیروزی و عملکرد شاگردانم بسیار راضی‌ام.»

منچستر سیتی در حال حاضر با کسب این پیروزی با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به چلسی با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

بیشتر از فوتبال