سوپرمن جدید دوجنس‌گرا است

امروز افراد بیش‌تری می‌توانند خود را در نقش قدرتمندترین ابرقهرمان داستان‌های مصور ببینند

در پنجمین شماره این داستان مصور که در دست انتشار است این رابطه حالت عاشقانه‌تری خواهد داشت - IGN Twitter

شرکت کتاب‌های مصور دی‌سی اعلام کرد سوپرمن جدیدشان جان کنت دوجنس‌گرا است.

این شرکت کتاب‌های مصور می‌گوید گرایش جنسی این ابرقهرمان در شماره ۹ نوامبر این داستان مصور به نام «سوپرمن: پسر کال-ال» آشکار می‌شود.

تام تیلور نویسنده این داستان مصور می‌گوید: همیشه گفته‌ام همه به قهرمان نیاز دارند و همه لیاقت دارند که خودشان را در نقش قهرمان‌شان تصور کنند. از شرکت دی‌سی و برادران وارنر سپاس‌گزارم که چنین دیدگاهی دارند.

او افزود: سوپرمن همیشه نماد امید، حقیقت و عدالت بوده است. امروز نماد چیزهای بیش‌تری است. امروز افراد بیش‌تری می‌توانند خود را در نقش این قدرت‌مندترین ابرقهرمان داستان‌های مصور تصور کنند.

در شماره‌های قبلی این داستان مصور، کشش سوپرمن به مردی دیگر را در قالب لاس زدن او با همکار خبرنگارش جی ناکامورا دست‌مایه طنز کرده بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شرکت دی‌سی می‌گوید در پنجمین شماره این داستان مصور که در دست انتشار است این رابطه حالت عاشقانه‌تری خواهد داشت.

در بیانیه شرکت انتشارات دی‌سی و مدیر ارشد بازرگانی آن جیم لی آمده است: بسیار مایه افتخار است که روایت‌گر داستان مهم تام تیلور و جان تیمز هستیم. در روایت داستان از قابلیت‌های همه‌جانبه دی‌سی خیلی بهره می‌بریم و این نمونه عالی دیگری از آن است. در این داستان مصور جان کنت را به کنکاش در هویتش می‌کشانیم و جان کنت در روایت تلویزیونی سوپرمن و لوییز هم با رمز و رازهای خانواده‌اش آشنا می‌شود. در روزگارها و قلمروهای خودشان همزیستی دارند و هواداران ما هم همزمان لذت می‌برند.

سوپرمن دومین قهرمان دی‌سی است که در ماه‌های اخیر در نقش دگرباش جنسی پدیدار می‌شود و شخصیت کنونی رابین هم در شماره اخیر داستان مصور «بتمن: افسانه‌های شهری» خود را «دگرباش» می‌نامد.

جان کنت همانند پدرش شیفته خبرنگاری است. اخبار بیش‌تر در مورد داستان سوپرمن: پسر کال-ال

سوپرمن(@DCSuperman)19مهر 1400

در این داستان‌های مصور جان کنت، بعد از آن‌که پدرش کلارک تصمیم می‌گیرد به سراغ رویدادهای فرازمینی برود، ردای سوپرمن را از او تحویل می‌گیرد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر