کتاب بریتنی اسپیرز از «ضربه روانی و روح بلاتکلیف» می‌گوید

این داستان استعاره‌ای است از اینکه بریتنی از بند سرپرستی رها شده است

بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ، مشغول نوشتن یک کتاب است - Alberto E. Rodriguez / AFP

بریتنی اسپیرز گفت در گیرودار مبارزه برای پایان دادن به قیم بودن پدرش، مشغول نوشتن کتابی در باره یک روح «بلاتکلیف» است.

ماه گذشته این ستاره موسیقی پاپ در پی رای قاضی دادگاهی در لس آنجلس که پدرش جیمی را از سرپرستی او در امور مالی معلق کرد به پیروزی چشمگیری دست یافت.

اسپیرز روز جمعه (۱۶ مهر) عکسی سیاه و سفید از دستی با خودکاری لای انگشتان که از دریاچه‌ای بیرون آمده است، منتشر کرد.

او زیر آن عکس نوشته بود: «مشغول نوشتن کتابی‌ام درباره دختری که کشته شده است... با این حال روحش به علت ضربه روانی که خورده و دردی که می‌کشد بلاتکلیف مانده است و نمی‌داند چطور به دنیایی که قبلا می‌شناخت، برود!!!»

عکس از صفحه اینستاگرام بریتنی اسپیرز

او گفت: «سه سال بلاتکلیف می‌ماند تا سرانجام از بازتاب تصویرش در آینه رشد می‌کند تا جان بگیرد!!!! هیچ آدم معتمدی ندارد اما اتفاقی می‌افتد و او می‌فهمد چگونه باید به جهانی برود که خانواده‌اش در آنجا هستند!!!!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خواننده در ادامه نوشت: «وقتی از آن برزخ بیرون می‌آید باید تصمیمی بگیرد... یا با همان‌هایی که او را کشته‌اند سازش کند یا زندگی‌اش را کامل تغییر دهد!!!!»

بریتنی افزود: «دیگر به آینه‌اش نیازی ندارد... با تکرار دعاهای خاصی دروازه‌ای پیدا می‌کند که او را به بینشی می‌رساند و موهبت شجاعت و بیرون آمدن از آن برزخ را نصیبش می‌کند... اما این را که بعد از بازگشت به این جهان چه می‌کند به تخیل خواننده واگذار می‌کنم... البته جز اینکه باید یاد بگیرد دوباره بتواند نام خود را بنویسد!!!!»

بسیاری از هواداران اسپیرز زیر این مطلب نوشته‌اند این داستان استعاره‌ای است از اینکه خود این خواننده از بند سرپرستی رها شده است. یک نفر با اشاره به ترانه‌ای از اسپیرز با عنوان «خوش‌اقبال» نوشت: «این قصه دختری است به نام بریتنی».

هوادار دیگری گفت: «راه زیبایی برای بیان احساساتت پیدا کردی. تو موفق می‌شوی.»

اوایل هفته جاری اسپیرز با انتشار عکسی در باره اهمیت خواهر در زندگی انسان، برخورد خانواده‌اش با ماجرای قیم بودنش را هدف انتقاد قرار داد.

او پیشتر نیز خواهرش، جیمی لین، را مقصر دانسته بود و گفته بود: «شیوه به اصطلاح حمایتش از من ضربه‌های عمیقی به من زده است.»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر