پيگيرى دور سوم مسابقات تنيس يو اس اوپن

راهیابی بزرگان تنیس به جمع ۱۶ نفر پایانی

Naomi Osaka, left, alongside Cori Gauff - AFP

مرحله سوم مسابقات تنیس یو اس اوپن در قسمت مردان و زنان همچنان در حال پیگیری است و اکثر بازیکنان نامی راهی مرحله بعدی شده اند.

در قسمت مردان، نواک جووکویچ مرد شماره یک تنیس جهان در حالی مقابل دنیس کولدا از کشور آمریکا قرار گرفت که در مرحله دوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه شانه چپ شده بود، اما نواک با یک بازی بسیار خوب وجذاب موفق شد حریف خود را در سه ست متوالی شکست دهد و راهی مرحله چهارم شود.

جوکوویچ در این مرحله باید در یک بازی سخت به مصاف استانیسلاس واورینکا از کشور سوئیس برود که شاید بتوان گفت در این بازی میزان آمادگی جوکو مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار حساس این مرحله می توان به مسابقه کی نیشیکوری از ژاپن در مقابل تنیسور جوان استرالیایی، الکس دو مینار اشاره کرد که به حذف نیشیکوری در پنج ست منتهی شد و وی از دور مسابقات کنار رفت.

راجر فدرر مرد شماره ۳ تنیس جهان نیز موفق شد در یک بازی آسان دانیل اوانس از بریتانیا را شکست دهد و در مرحله بعدی فدرر به مصاف دیوید گوفن از بلژیک خواهد رفت.

نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان نیز که به نظر می آید از آمادگی بالایی در این مسابقات برخوردار است در مقابل هيون چونگ از کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

چونگ در مرحله قبل توانسته بود فرناندو ورداسكو را در پنج ست نفس گير شكست دهد، و به نظر مى رسد كه نادال نيز در مصاف با این مرد جوان مسابقه دشوارى را پيش رو خواهد داشت.

در قسمت بانوان نیز می توان به حذف زود هنگام سیمونا هالپ در مقابل تیلور تاونزند اشاره کرد.

شاید حساسترین مسابقه امشب در بخش بانوان و بازی کوکو گائوف با نائومی اوزاکا ۱۶ ساله از ژاپن باشد که در استادیوم‌ مرکزی مسابقات آرتوراش برگذار خواهد شد.

بیشتر از ورزش