حکم لغو سرپرستی پدر بریتنی اسپیرز بر دارایی‌های دخترش صادر شد

قاضی در دادگاه گفت «وضعیت کنونی قابل دفاع نیست»

قاضی دادگاهی در لس‌آنجلس به لغو فوری سرپرستی پدر بریتنی اسپیرز بر دارایی‌های وی رأی داد. در حکم این قاضی آمده است این سرپرستی دیگر با منافع این ستاره پاپ سازگاری ندارد.

این خواننده از سال ۲۰۰۸ که برای معاینات روان‌پزشکی در بیمارستان بستری شد به مدت ۱۳ سال بود که تحت این سرپرستی جنجال‌برانگیز قرار داشت.

پدر وی جیمی اسپیرز تا سال ۲۰۱۹ هم سرپرستی زندگی شخصی و هم سرپرستی دارایی‌های وی را به عهده داشت اما در آن سال سرپرستی زندگی شخصی وی به جودی مونتگومری سپرده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای اسپیرز برای خاتمه دادن به این سرپرستی به برندا پنی قاضی دادگاه عالی بخش لس‌آنجلس دادخواست داده بود و دخترش نیز لغو فوری سرپرستی پدرش را درخواست کرده بود.

این قاضی روز چهارشنبه ۷ مهر در جلسه‌ای در دادگاه واقع در مرکز شهر لس‌آنجلس با دادخواست ماتیو روزنگارت وکیل جدید این خواننده مبنی بر تعلیق سرپرستی آقای اسپیرز بر دارایی‌های ۶۰ میلیون دلاری دخترش موافقت کرد.

قاضی پنی پس از دریافت دادخواست در دادگاه گفت «وضعیت کنونی قابل دفاع نیست» اما به سرپرستی به طور کامل پایان نداد.

دادگاه سپس سرپرستی موقت امور مالی بریتنی اسپیرز را به جان زیبل حسابدار کالیفرنیایی سپرد.

در همین جلسه دادگاه نیز ویویان لی تورین وکیل آقای اسپیرز استدلال کرد سرپرستی باید فوری خاتمه یابد اما وکلای خانم اسپیرز خواستار وقت بیش‌تری برای بررسی رفتار آقای اسپیرز در دوران سرپرستی هستند.

خانم اسپیرز در جلسه ماه ژوئن دادگاه به سکوت خود در مورد سرپرستی پایان داد و اعلام کرد این سرپرستی به او «ضربه روانی» زده است. او خواستار آن شد که تمام دست‌اندرکاران این سرپرستی تحت بازجویی قرار گیرند و روانه زندان شوند.

در آن جلسه دادگاه او ادعا کرد در دوره سرپرستی وی را وادار کردند کارهایی مخالف میل خودش انجام دهد، داروهایی مصرف کند، از برداشتن دستگاه ضدبارداری جلوگیری کردند و او را به زور در درمانگاه بیماری روانی بستری کردند.

طبق افشاگری یکی از کارمندان سابق شرکتی امنیتی نیز این خواننده به‌شدت در خانه‌اش تحت نظر بود، مخفیانه در اتاق خوابش دستگاه ضبط صدا نصب کرده بودند و اقلامی را از روی گوشی وی برداشته بودند. وکیل وی نیز در جلسه روز چهارشنبه این موضوع را مطرح کرد.

آقای روزنگارت در دادگاه گفت: متوجه شدیم آقای اسپیرز کارهای غیرقابل درکی انجام داده است. با پول موکل من گروهی امنیتی استخدام کرد تا دستگاه شنود در اتاق بریتنی نصب کنند.

ویویان تورین وکیل آقای اسپیرز هم در پاسخ به این حرف گفت: «شواهد مستند ندارند این حرف‌ها لفاظی است.»

حدود ۱۰۰ معترض جنبش «بریتنی را رها کنید» نیز قبل از شروع دادگاه در حمایت از این خواننده در بیرون تالار دادگاه استانلی موسک گرد آمده بودند.

آقای روزنگارت که در ماه ژوئیه وکالت اسپیرز را به عهده گرفت از دادگاه درخواست کرد طی ۳۰ تا ۴۵ روز آینده جلسه نهایی را برگزار کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی