سیمپسون‌ها کمبود سوخت در بریتانیا را هم پیش‌بینی کرده بودند

در این صحنه که در فضای مجازی پخش و پربیننده شده است، هومر صندوق عقب ماشینش را لب‌به‌لب پر از بنزین می‌کند

در این قسمت هومر ۱۰۰۰ گالن بنزین می‌خرد تا برنده یک اسباب‌بازی تبلیغاتی برای مگی شود‌ـ عکس از توییتر

طرفداران مجموعه سیمپسون‌ها صحنه‌‌ای از یک قسمت این مجموعه در سال ۲۰۱۰ را به اشتراک گذاشته‌اند و به‌شوخی می‌گویند کمبود سوخت در بریتانیا را پیش‌بینی کرده بود.

این تصور برمی‌گردد به قسمتی با عنوان «لیسا سیمپسون، این که نشد زندگی» که در آن هومر ۱۰۰۰ گالن بنزین می‌خرد تا برنده یک اسباب‌بازی تبلیغاتی برای مگی شود.

در این صحنه که در فضای مجازی پخش و پربیننده شده است، هومر صندوق عقب ماشینش را لب‌به‌لب پر از بنزین می‌کند.

این اولین بار نیست که طرفداران سیمپسون‌ها مدعی شده‌اند این مجموعه آینده را پیش‌بینی کرده است، پیروزی انتخاباتی ترامپ و شورش در کنگره از اتفاق‌هایی‌اند که مشابهش در قسمت‌های قدیمی این مجموعه کمدی رخ داده بود.

اگر یک وقت خواستید نگاهی به آینده بیندازید، سیمپسون‌ها را تماشا کنید.

‌ــ تاشا لوییزI برابری در راه است (eds _afterglow@) ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱

در پی گزارش‌ها در مورد کمبود رانندگان ماشین‌های باری سنگین، خریداران در سراسر کشور هراسان و سراسیمه برای خرید سوخت هجوم برده‌اند و پمپ‌بنزین‌ها ظرف چند ساعت خالی شده‌اند.

برآورد می‌شود که بریتانیا بیش از ۱۰۰ هزار راننده کامیون کمبود نیرو دارد، که مشکلاتی در برخی صنایع از جمله تامین‌ و تحویل مواد غذایی و فروشگاه‌ها ایجاد کرده است.

توبایاس الوود، رییس کمیته منتخب دفاعی پارلمان، گفته است ارتش باید بسیج شود تا «اعتماد عمومی بازگردد» و خرید سراسیمه متوقف شود.

علاوه بر این، درخواست‌ها برای اولویت دسترسی کارکنان بخش درمان و مددکاری اجتماعی به سوخت موجود رو به افزایش است، برخی کارکنان گزارش داده‌اند به‌دلیل مسئله تامین سوخت، برای رفتن سر کار مشکل دارند.

© The Independent

بیشتر از جهان