یهود‌ی‌ستیزی در تظاهرات ماه مه لندن به محکومیت ختم شد

قرار است متهمان روز ۶ اکتبر در دادگاه ناحیه وِست مینستِر حاضر شوند

در جریان تظاهرات ماه مه، تعدادی خودروی پوشیده با پرچم فلسطینیان در محله سنت جانز وود شمال لندن به راه افتادند، عکس تزئینی است- timesofisrael

چهار مرد به اتهام ارتباط داشتن با سردادن فریادی یهودستیزانه از یک اتوموبیل در شمال لندن در جریان تظاهرات علیه حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه، محکوم شدند. این رویداد در یک ویدیو ضبط شده است.

در جریان تظاهرات ماه مه، تعدادی خودروی پوشیده با پرچم فلسطینیان در محله سنت جانز وود شمال لندن به راه افتادند. 

در بیانیه «پلیس متروپولیتن» آمده است که دادگاه محمد افتخار ۲۷ ساله، عادل موتا ۲۶ ساله، آصف‌علی ۲۵ ساله و جوادحسین ۲۴ ساله را محکوم کرده است. متهمان ساکن شهر بلک بِرن‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به این افراد از طریق پست ابلاغ شد به دلیل توسل به تهدید و استفاده از ادبیات توهین‌آمیز یا برای نفرت‌پراکنی عامدانه تحت پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.

قرار است متهمان روز ۶ اکتبر در دادگاه ناحیه وِست مینستِر حاضر شوند.

این اقدام پس از تحقیقات پلیس در مورد گزارش‌های دریافتی مبنی بر شنیده شدن فریادهای ضدیهود از برخی از اتوموبیل‌هایی که در تظاهرات ۱۶ مه شرکت داشتند، اتخاذ شده است.

تحقیقات آغاز شد و این چهار مرد در همان روز دستگیر و در ایستگاه پلیس غرب لندن بازداشت شدند.

در آن آخر هفته در ماه مه، خشونت میان اسرائیل و فلسطینیان تشدید شد و در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه کشته شدند.

هواداران فلسطینی‌ها در اعتراض به خشونت‌ها و برای ابراز همبستگی (با فلسطینیان) در چند شهر بریتانیا از جمله لندن، گلاسگو و منچستر راه‌پیمایی کردند.

© The Independent