کریم بنزما هنوز برای رئال مادرید بهترین است

بنزما در این فصل از رقابت‌ها تا اینجای کار پنج گل برای رئال در لالیگا به ثمر رسانده است

کریم بنزما موتور گلزنی رئال مادرید به حساب می‌آید - GABRIEL BOUYS / AFP

در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید پس از گذشت نزدیک به یک سال ونیم، در ورزشگاه بازسازی شده خود یعنی سانتیاگو برنابئو، میزبان تیم فوتبال انتهای جدولی سلتاویگو بود و موفق شد با درخشش کریم بنزما پنج بر دو حریف سرسخت خود را مغلوب کند.

پس از ۵۶۰ روز، بازگشت رئالی‌ها به ورزشگاه اصلی برایشان خوش‌یمن بود و بنزما موفق شد در این مسابقه هت‌تریک کند. رئال مادرید در این مسابقه دو بار از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت به پیروزی رسید. رئال در این فصل از رقابت‌ها دو مدافع ارزشمند خود یعنی واران و سرخیو راموس را در اختیار ندارند و باشگاه هم نتوانست در فصل نقل‌وانتقال‌ها بازیکنان مناسبی را برای جایگزینی آن‌ها به خدمت بگیرد و این موضوع در ادامه فصل برای آن‌ها مشکل‌ساز خواهد شد؛ اما کریم بنزما هنوز هم موتور گلزنی تیمش به حساب می‌آید.

با اینکه باشگاه نتوانست در این فصل از رقابت‌ها امباپه را به مادرید بیاورد، بنزما تا اینجای کار نشان داده است که هنوز هم می‌توان به او امید داشت. او در این مسابقه علاوه بر زدن سه گل، یک پاس گل را نیز به نام خود ثبت کرد؛ یعنی روی چهار گل از پنج گل به دست آمده، تاثیر مستقیم داشت؛ کاری که او در فصل گذشته هم به خوبی انجام داده و موفق شده بود ۳۰ گل در یک فصل برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنزما در این فصل از رقابت‌ها تا اینجای کار پنج گل برای رئال در لالیگا به ثمر رسانده و پنج پاس گل را نیز به نام خود  ثبت کرده است که برای این مهاجم فرانسوی در سن ۳۳ سالگی یک رکورد جدید در این تیم به حساب می‌آید.

کارلو آنچلوتی نیز از عملکرد او در پایان بازی بسیار راضی بود اما به نظر می‌رسد او از کار خط دفاعی خود چندان رضایت ندارد. او در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: «از این برد پرگل خوشحالم ولی بابت اشتباهات دفاعی نگرانم. بازی کاملی نبود و شانس‌های زیادی به حریف دادیم. سلتا بارها ما را زیر فشار گذاشت و موقعیت گل ایجاد کرد. امروز هواداران بسیار کمک کردند ولی باید بهتر از این‌ها باشیم؛ چون بازی در مقاطعی برایمان دشوار شد. مشکل از کیفیت بازیکنان نیست، بلکه به فداکاری بیشتر در زمین نیاز داریم. پس از زدن گل سوم کار کمی راحت‌تر شد و سپس توانستیم با گل‌های بعدی حاشیه امن و خوبی ایجاد کنیم. نباید اجازه دهیم حریفان این‌چنین کار برایمان را سخت کنند و این همه موقعیت به آن‌ها هدیه بدهیم. در هر حال ما پیروز شدیم و باید آن را جشن بگیریم. هازارد هم امروز بی‌نقص بازی کرد و با اینکه نتوانست گل بزند، از بازی او راضی‌ام. وینیسیوس و مودریچ هم عالی بودند و امیدوارم همه‌چیز برای بازی روز چهارشنبه مقابل اینتر به همین خوبی پیش رود.»

دیگر گل‌های رئال در این بازی را وینیسیوس و کاوامینگا به ثمر رساندند. کاوامینگا خرید تابستانی و مهاجم تازه به خدمت گرفته شده رئال مادرید است که در حضور ۷ دقیقه‌ای خود در زمین گلزنی کرد.

رئال با کسب این پیروزی شیرین داخل خانه و با حضور تماشاگران ۱۰ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

بیشتر از فوتبال