لیگ برتر انگلستان: لیورپول برد، صلاح صد گُله شد

لیورپول ده امتیازی شد و در صدر جدول پس از منچستر یونایتد و چلسی قرار گرفت

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در دقیقه بیستم روی پاس بی‌نقص الکساندر آرنولد، صدمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند- PAUL ELLIS / POOL / AFP

هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان، روز یکشنبه شاهد بازی لیدز یونایتد و لیورپول بود.

شاگردان یورگن کلاپ با تسلط بر توپ و میدان، از همان دقایق اول نبض بازی را به دست گرفتند؛ هرچند سفیدپوشان لیدز روی چند ضد حمله خطرناک ظاهر شدند.

محمد صلاح، مهاجم مصری قرمزها، در دقیقه بیستم قفل بازی را شکست و روی پاس بی‌نقص الکساندر آرنولد، صدمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند.

حملات لیورپول در بیشتر دقایق نیمه دوم هم ادامه یافت، اما بخت‌های گل برای لیورپول یکی پس از دیگری از دست رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرانجام، در دقیقه پنجاه بازی، فابینیو، هافبک دفاعی برزیلی لیورپول، روی یک ضربه کرنر موفق شد گل دوم قرمزها را به ثمر برساند.

ده دقیقه بعد، هاروی الیوت، بازیکن هجده ساله لیورپول، با تکل پاسکال استرویک، مدافع لیدز، به شدت آسیب دید و بازی چند دقیقه متوقف شد. الیوت را با برانکارد از زمین بیرون بردند و میزان مصدومیت او هنوز روشن نیست.

مصدومیت الیوت، اخراج استرویک را به دنبال داشت و از آن پس لیدز ده نفره به بازی ادامه داد.

شاگردان یورگن کلاپ با تسلط کامل در زمین لیدز خیمه زدند و سرانجام در دقیقه ۹۲، سادیو مانه که چند بخت گل را از دست داده بود، با یک حرکت ترکیبی عالی روی پاس تیاگو آلکانتارا توپ را به تور دروازه لیدز دوخت. این نود و نهمین گل مانه در لیگ برتر انگلستان بود.

با این پیروزی، لیورپول ده امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر، در صدر جدول پس از منچستر یونایتد و چلسی قرار گرفت.

بیشتر از فوتبال