تیراندازی در فلوریدا چهار کشته برجای گذاشت

تفنگدار پیشین نیروی دریایی آمریکا چهار نفر، ازجمله یک مادر و نوزاد سه‌ماهه‌اش، را کشت و دختری ۱۱ ساله را نیز به‌شدت زخمی کرد

تصاویر محل تیراندازی نشان می‌دهد که مهاجم گلوله‌های بسیاری به‌سمت دو خانه محل زندگی قربانیان شلیک کرده است- تصویر از حساب توییتر @PolkCoSheriff

در یک حادثه تیراندازی در شهر لیکلند واقع‌در شهرستان پولک ایالت فلوریدا، چهار نفر از جمله یک مادر و نوزاد سه‌ماهه‌ای که در آغوش او بود، کشته شدند. 

گرادی جاد، کلانتر شهرستان پولک، فرد مهاجم را یک مرد جوان ۳۳ساله به نام برایان رایلی معرفی کرد که تفنگدار پیشین نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بوده است.   

به گزارش خبرگزاری رویترز، رایلی روز یکشنبه، ۱۵ شهریورماه، با تیراندازی به یک خانه، یک مرد ۴۰ ساله، یک زن ۳۳ساله و پسر سه‌ماهه او را کشت و سپس مادر ۶۲ساله زن را نیز که در خانه مجاور زندگی می‌کرد، به قتل رساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او علاوه بر این، در تیراندازی یک دختر ۱۱ساله را نیز با شلیک هفت گلوله به‌شدت زخمی کرده و سگ خانواده را نیز به ضرب گلوله کشته است. تصاویر منتشرشده از محل حادثه نشان می‌دهد که مهاجم در جریان حمله گلوله‌های بسیاری به سمت دو خانه شلیک کرده است. 

رایلی نسبتی با قربانیان ندارد و پیش از تسلیم شدن، با نیروهای پلیس وارد درگیری مسلحانه شده بود. او که در درگیری زخمی شده بود، پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شد و در آنجا نیز سعی کرد اسلحه یک افسر پلیس را در اختیار بگیرد.  

بنابر اعلام پلیس، رایلی که پیش‌تر به‌عنوان نیروی نظامی ارتش در عراق و افغانستان خدمت کرده است، درحال حاضر به‌عنوان محافظ شخصی و نگهبان کار می‌کند. به گفته دوست دختر فرد مهاجم، او دچار اختلال اضطراب پس از سانحه (پی‌تی‌اس‌دی) و افسردگی بوده است. دوست دختر او همچنین گفته است که وضعیت روانی رایلی از حدود یک هفته پیش رو به وخامت رفته و مدعی شده بود که با خدا صحبت می‌کند.   

برایان رایلی خودش به پلیس گفته که در زمان تیراندازی تحت تاثیر مصرف متامفتامین بوده است.

بیشتر از جهان