مسابقات راهیابی به جام جهانی:‌ انگلستان پیروز شد، ولز امیدوار ماند

تیم ملی انگلستان در ومبلی تیم بی‌نام و نشان آندورا را چهار بر هیچ شکست داد

گرت بیل با گلی که در وقت تلف شده زد، امید ولز را زنده نگه داشت - VLADIMIR KRAINOV / AFP

روز یکشنبه، در اولین بازی راهیابی به جام جهانی قطر، ولز در روسیه به مصاف بلاروس رفت.

گرت بِیل، کاپیتان قرمزپوشان ولز، با هت‌تریکی که در دقایق تلف شده بازی کامل شد، تیم کشورش را از شرمساری نجات داد و امید ولز را به راهیابی به جام جهانی زنده نگه داشت.

در ورزشگاه ومبلی لندن، انگستان میزبان آندورایی بود که همیشه کیسه بوکس تیم‌های اروپایی است، و این بار بیشتر از چهار گل نخورد. جسی لینگارد بعد از مدت‌ها دو گل برای تیمش زد، هری کین از روی نقطه پنالتی اندوخته انگلستان را به سه گل رساند و ساکا پنج دقیقه به پایان بازی، آخرین گل را به ثمر رساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگر باز‌ی‌های یکشنبه شب، ایسلند، شگفتی‌آفرین جام جهانی روسیه، با نمایشی ضعیف به زحمت در زمین خود با نتیجه دو بر دو با مقدونیه شمالی مساوی کرد.

بلغارستان به زحمت و با یک گل از سد لیتوانی گذشت و آلبانی توانست در زمین خودش تیم صاحب‌نام و باتجربه مجارستان را یک بر هیچ شکست دهد.

در ادامه بازی‌های یکشنبه شب مقدماتی جام جهانی در اروپا، آلمان میزبان ارمنستان است و رومانی به دیدار تیم لیختن‌اشتاین می‌رود. کوسوو در زمین خود با یونان دیدار می‌کند، اسپانیای پر‌افتخار پذیرای گرجستان است، و سوئیس در خاک خود به مصاف ایتالیایی می‌رود که برنده جام یورو ۲۰۲۰ شده است.

بلژیک هم در بروکسل با تیم شگفتی‌آفرین جمهوری چک روبه‌رو می‌شود، و سن مارینو، دیگر کیسه‌بوکس فوتبال اروپا،‌ میزبان لواندوفسکی و دیگر ستاره‌های لهستان خواهد بود.

بیشتر از فوتبال