مورینیو، خوشحال‌ترین مربی سری آ؛ ژیرو، ستاره جدید میلان

تیم رم در بازی مقابل سالرنیتانا، تیم تازه صعود کرده به سری آ، چهار بر هیچ پیروز شد

نکته مهم در مورد تیم رم این است که آن‌ها در دو بازی ابتدایی خود هفت گل زده‌اند - Alberto PIZZOLI / AFP

ژوزه مورینیو پرتغالی، سرمربی جدید تیم فوتبال آ.اس. رم ایتالیا، این روزها بسیار خوشحال به نظر می‌رسد. رمی‌ها شب یکشنبه در هفته دوم رقابت‌ها و در ادامه روند روبه‌جلو خود موفق شدند در خارج از خانه یک برد شیرین دیگر به دست آورند. تیم رم در بازی مقابل سالرنیتانا، تیم تازه صعود کرده به سری آ، چهار بر هیچ پیروز شد تا مورینیو از هر زمان دیگری به این تیم امیدوارتر شود.آبراهام، خرید جدید رم، هم در این دیدار پایش به گلزنی باز شد تا نشان دهد که مورینیو بی‌دلیل او را به خدمت نگرفته است.

مورینیو پس از پیروزی و عملکرد درخشان بازیکنانش، با انتشار پستی در اینستاگرام در حال خوردن با لذت پیتزا مارگاریتا در داخل قطار، خوشحالی خود را از این موضوع نشان داد. او نوشت: «بعد از یک برد زیبا هیچ چیز بهتر از یک پیتزای مخصوص نیست.»

البته این نتایج درخشان فقط مختص رم نیست و تیم لاتزیو، دیگر تیم شهر رم، نیز در این فصل با هدایت ساری دو پیروزی را در دو هفته ابتدایی به دست آورده و به همراه رم در صدر جدول سری آ قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این دو تیم پس از سال‌ها فرازونشیب و نتایج ضعیف، در فصل جاری با تیم‌های میلان، اینتر و یوونتوس برای کسب قهرمانی رقابت نزدیک و تنگاتنگی خواهند داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نکته مهم در مورد تیم رم این است که آن‌ها در دو بازی ابتدایی خود هفت گل زده‌اند که این موضوع با روش‌ مربیگری مورینیو مغایرت دارد. مورینیو عموما به سبک دفاعی علاقه‌مند است و کمتر از او سراغ داریم که به روش تهاجمی در بازی روی بیاورد اما به نظر می‌رسد او هم اندکی تفکرات خود را تغییر داده و تا اینجای کار موفق هم شده است.

تیم آ.ث. میلان نیز که در این فصل سعی داشت بازیکنان خود را حفظ  کند، در نهایت چالهان اوغلو، هافبک ترک‌تبار و دوناروما، دروازه‌بان اصلی خود، را از دست داد اما در فصل نقل‌وانتقال بازیکنان موفق شد ژیرو، مهاجم گلزن فرانسوی تیم فوتبال چلسی، را به خدمت بگیرد. مصدومیت‌های پی‌درپی زلاتان باعث شد تا آن‌ها ژیرو را به خدمت بگیرند تا در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شوند. تیم میلان پس از چند سال دوری از شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در این فصل از مسابقات حضور دارد.

تیم میلان نیز در این فصل از رقابت‌های سری آ مانند فصل گذشته شروع خوبی داشته است در دو هفته ابتدایی، دو برد کسب کرده است. برد چهار بر یک آن‌ها مقابل کالیاری در سن‌سیرو آن‌ها را در هفته دوم رقابت‌ها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها با شش امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داد. ژیرو در این دیدار موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نشان داد که برای جدایی از چلسی تصمیم درستی گرفته است. این‌ها نخستین گل‌های رسمی ژیرو برای تیم فوتبال میلان بودند.

زلاتان، مهاجم گلزن میلانی‌ها که پس از طی کردن دوران مصدومیتش به‌تازگی تمرینات خود را آغاز کرده است، در این بازی نیز حضور نداشت و ژیرو توانست از این فرصت استفاده کند تا ستاره جدیدی برای تیم میلان باشد.

بیشتر از فوتبال